hoe ' stopmotion ' maken

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Menino

hoe ' stopmotion ' maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-12 12:35

Of nouja. Stopmtoion....

Ik heb op vakantie 2000 foto's gemaakt, en als je die heel snel achter elkaar afspeelt geeft dat echt een leuk effect. Ik wil dus heel graag op de computer zo een filmpje maken, met muziek eronder enzo...
Maarja. Ik ga niet 2000 foto's achter elkaar monteren, dat is errug veel werk :') Ik denk dat er wel een programmaatje moet zijn die ze automatisch achter elkaar zet, maar als ik google zie ik echt de bomen door het bos niet meer.
Duss ik vroeg me af of iemand op bokt weet wat voor programmaatje ik kan gebruiken :D

Bij voorbaat dank!

Sani

Re: hoe ' stopmotion ' maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 12:39

Ik heb eens een stopmotion gemaakt en dat was met behulp van windows movie maker.
Maar hoe dat gemaakt is, volgens mij foto's importeren stuk voor stuk wel :=

TessaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 12:39

Met windows moviemaker gaat dit heel makkelijk, dit programma staat ook al op de meeste computers.
Gewoon zorgen dat de foto's allemaal in een map staan en dan kun je ze normaal in een keer toevoegen.
Ik hoop dat het lukt :D

~~The future belongs to those, who believe in their dreams!~~

Menino

Re: hoe ' stopmotion ' maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-12 12:42

ooooh top! Ik werk het meeste met mac, vandaar dat ik er niet aan gedacht heb. Maar heb wel een windows computer waar het op staat, dus zal het sowieso even proberen :D

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:00

Met iMovie kan het ook hoor. Gewoon alle foto's in één keer selecteren, muziekje eronder, tijd instellen en klaar :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie