Autogarage met verstand van dak cabrio ivm lekken.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
VonDutch

Berichten: 2413
Geregistreerd: 10-12-05

Autogarage met verstand van dak cabrio ivm lekken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 10:22

Hallo Bokkers,
Ik heb een vraagje aan jullie! het slechte weer komt er weer aan, enn in de zomer toen er een keer een flinke regenbui was reed ik naar mijn werk in mijn golf cabrio en toen werd mijn been nat..
Uit een of ander gaatje kwam dus water, en druppelde zo naar binnen!

De laatste tijd heb ik er met kleine regenbuien geen last meer van gehad maar ik wil graag dat er naar gekeken word waar de lek zit en wat er aan kan gebeuren. Puur voor de sneeuw/regen etc over een tijdje..

Nou hebben niet alle autogarages hier verstand van, dus ik ben benieuwd of jullie er 1 in brabant weten die echt rustig even voor je kijken, wat er aan gedaan kan worden met bijv een tuinslang erop zetten en kijken waar die naar binnen komt.. (ik zelf heb hier namelijk 0,0 verstand van)

Ik hoor graag advies,

bedankt! :j

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

It's just like living in the Playboy mansion..


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Autogarage met verstand van dak cabrio ivm lekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 10:43

Hoe oud is je dak? Ik heb ook cabrio's, maar na een aantal jaren worden de daken op naden vaak wat slechter.

VonDutch

Berichten: 2413
Geregistreerd: 10-12-05

Re: Autogarage met verstand van dak cabrio ivm lekken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 11:10

Het ligt denk ik zelf niet aan het dak maar aan of de rubbertjes of raam.. het is een nieuw dak! :) dus hopelijk ligt het daar niet aan...

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

It's just like living in the Playboy mansion..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, Afanaisa91, Bodan, djinnie, GoogleAdsense, Happyhealthy, karinmanon, lanouska, Padoertje en 12 bezoekers