virus, virusscanner wil niet starten/verwijderen

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

supersambo

virus, virusscanner wil niet starten/verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 17:57

Goed serieus pc probleem vrees ik.

Er hebben zich een stel virusetters genesteld op mijn pc en ik krijg ze er niet af.
Mijn eigen windows security shield vraagt om registratie o.i.d. en dat kost geld :+
Vervolgens AVG virusscanner en Spyware doctor gedownload, maar die willen niet aan het werk.
Ik krijg ze niet opgestart, op de een of andere manier wordt dat geblokt door de virussen volgens mij (best slim van ze)
Vervolgens alle cookies en geschiedenis e.d. verwijderd.
Toen Spybot geinstalleerd. Die loopt wel en vind ook, maar als ik vervolgens wil herstellen krijg ik de medeling dat ik moet inloggen als administrator. Maar hoe doe ik dat ? Ik kan niet als andere gebruiker inloggen.

Jongens help !!! Zijn er nog andere opties voordat mijn pc definitief crasht ?

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

NessaX

Re: virus, virusscanner wil niet starten/verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 18:18

installeer avast of cc cleaner

Na 18 jaar...eindelijk een eigen paard! *\o/*
Fotoshoots voor dieren en mensen Ieva Fotografie

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 22:46

Uiteindelijk was avast de oplossing :) In ieder geval kan ik weer op mijn hotmail account.
Bedankt.

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 10:47

ja avast is redelijk goed. Ik heb al veel scanners gehad , maar Avast blijft de beste.

Na 18 jaar...eindelijk een eigen paard! *\o/*
Fotoshoots voor dieren en mensen Ieva Fotografie

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 10:51

Het is nog niet helemaal goed. Kan nu wel weer op mijn hotmail, maar net kon ik weer niet op bokt. Bewerking wordt afgesloten zegt hij dan.
Spybot vind nog veel meer rotzooi, maar die kan niet verwijderen omdat ik niet ingelogd ben als administrator ?
Nog niet helemaal top dus.

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 12:35

Na het draaien van Spybot krijg de melding eerst dat ik moet inloggen als administrator en dan deze:

Sommige problemen konden niet worden verholpen;de oorzaak kan zijn dat de toegewezen bestanden zich nog in het geheugen bevinden.
Dit kan worden opgelost na een herstart.
Wilt u dat Spybot-S&&D draait bij de eerstvolgende opstart van het systeem ?

en dan deze:
Bevestiging:
104 problemen konden niet worden verholpen. En dat een administrator en nog een keer meot doen.

Maar hoe log ik dan in als administrator ?

En nee ik krijg het niet voorelkaar om een printscreen hier te plaatsen :D Dat mag ook uitgeld worden :P

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie