Merk nu dus dat ik toch redelijke dummie ben voor wat betreft mobiel bellen...
Ik heb nog altijd met prepaid-kaartjes gebeld, maar de laatste tijd bel en sms ik toch wat meer en kwam erachter dat dit toch wel een dure manier van mobiel bellen is. Een SIM-only abonnement leek me de beste oplossing... maar welke, hoe, wat, waar en vooral de kleine lettertjes...?????
Eerste vereiste is dat ik fatsoenlijk bereik heb. Ik zit behoorlijk in de grensregio bij Belgie en merk uit ervaringen van anderen dat Vodafone of KPN/Hi het minst snel overspringen op belgisch netwerk.
Nu zag ik dat Vodafone scherp heel voordelige abonnementen heeft, die je via internet kan afsluiten.
(maar andere providers zitten nog een stuk scherper, welke nadelen (want die bespeur ik ongetwijfeld

Maar hoe gaat dat afsluiten in z'n werk van prepaid naar abo?? Kan ik een datum kiezen wanneer ik wil dat het ingaat of is het gelijk met bestelling via internet afgesloten (en ben ik ook gelijk mijn prepaidtegoed kwijt)?
Verder las ik dat het opgestuurd ging worden, is dit voor het contract te ondertekenen?? Ben ik dan in de tussentijd niet bereikbaar(Ik wil graag mijn eigen nummer behouden)?
Wie kan mij hierbij helpen en wat zijn jullie ervaringen bij de verschillende providers..?