Matten tegen schutting plaatsen, mag dat zonder overleg?

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

black_kelpie

Matten tegen schutting plaatsen, mag dat zonder overleg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 13:35

Als dit hier niet goed staat, sorry, kon zo geen betere bestemming vinden :o

Ik woon nu iets meer dan 2,5 jaar in dit huis en heb me steeds gestoord aan het feit dat de schutting tussen mijn tuin en die van de buren zodanig in elkaar zit dat je er gewoon doorheen kan kijken. Hoef je niet eens moeite voor te doen, als je er iets schuin voor staat zie je alles aan de andere kant.
Ik hou wel van een beetje privacy dus vond dat vervelend.

Nu komt daar bij dat we sinds een aantal maanden flink ruzie met deze buren hebben. We wisselen sindsdien ook geen woord meer en het feit dat die schutting zo transparant is, is nu nog veel vervelender.

Nu heb ik een wilgenmat gekocht van 2 meter hoog en 5 meter lang. Mag ik deze tegen de schutting plaatsen zonder overleg met de buren, ofwel kunnen ze daar juridisch gezien een punt van maken? Voor de volledigheid: de tuin ligt aan de achterkant van het huis en we zitten in een tussenwoning. Voor zover ik weet is de schutting destijds door hen aangeschaft. Zij zitten in een koopwoning, wij huren.

Alvast bedankt...

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:47

dat mag gewoon. stel dat ze gaan klagen dat je niet aan "hun" schutting mag komen, dan zet je hem er gewoon iets voor i.p.v. van aan hun hek vast. ( of hoe je hem ook vast wilt maken).

Dromen Denken Durven Doen en Doorzetten

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:52

Dat mag gewoon. Je mag alleen niet hoger dan die twee meter gaan.

And if you don’t feel good
What are you doing this for

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie