Mijn huidige auto is een ernstig opknappertje door mijn mislukte project anderhalf jaar terug, dus ik kon er echt niet langer mee blijven rijden... Degene die m overneemt gaat m helemaal opknappen voor zn zoon. Anyway, ik ben nu bezig met solliciteren/zoeken naar een fulltime baan (was tot voor kort student) dus er zal op niet al te lange termijn meer geld komen. Heb ik nu alleen natuurlijk niet zo veel aan.
Dus op zoek naar een autootje wat me nog een jaartje van A naar B brengt, tot ik heb kunnen sparen én beter zicht heb op wat ik kan missen aan vaste lasten (motorinhoud, wb, verz enz). Ja, ik weet dat ik beter een jaar op de brommer kan blijven tuffen, maar daar heb ik geen zin in.
Aangezien ik met mijn auto, buiten het mislukte project, gewoon pech heb gehad probeer ik dat nu te voorkomen. Ik ben op zoek naar een autootje van om en nabij de 800 euro. Maarrrr...... Wat voor merk/type hebben jullie goede ervaringen mee dat in die prijsklasse zou vallen? Ik ga sowieso voor een auto met een apk-datum die zo ver mogelijk weg ligt, zodat de kans groot is dat ik m voor de apk alweer kan inruilen tegen een nieuwere auto. Maar heb geen behoefte aan een auto die voor die tijd ineens uit elkaar stort. Heb een civic, en die roest..... Heel erg..... Dus voor mij ff geen Honda meer

Ik weet dat een oudere auto, zeker in die prijsklasse, een risico met zich meebrengt, maar hoop dat dus met jullie tips, tricks en adviezen zoveel mogelijk te kunnen voorkomen

Thnx alvast!