signed in to another computer or device

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

balance
Moderator Kantine

signed in to another computer or device

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-10 15:44

Hoe kan dat nou? Dit bericht heb ik al vaker gehad met mijn yahoo account. Betekend het dat iemand in mijn account zit te neuzen? Ik krijg het bericht: you cannot be signed in because you are signed in to another computer or device.

“You are my sunshine, my only sunshine”
Het is koud zo, zonder dorp

Ahtnamas

Re: signed in to another computer or device

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 11:18

Voor de zekerheid kun je je wachtwoord en alle zaken daarom heen veranderen. Als je dan nog deze melding krijgt dan ligt het waarschijnlijk niet eraan dat er iemand anders op je account zit, maar komt de foutmelding ergens anders vandaan. Krijg je de melding niet meer, dan zat er waarschijnlijk iemand anders op je account?

balance
Moderator Kantine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 18:59

Dank je, ahtnamas. Wachtwoord is al vervangen een tijd geleden. Daarvoor kreeg ik de melding ook. Ik hoorde dit nog niet eerder van iemand anders. Hmm... vreemd.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 21:10

Is er geen ander apparaat waarop je mogelijk ingelogd kan zijn?

Bij gmail kan je trouwens het ip adres controleren van waaraf het laatst is ingelogd. Als je dus steeds op dezelfde plaats inlogd zou dit adres hetzelfde moeten zijn. Misschien kan dat met yahoo mail ook? Dan kan je het controleren. Ik geloof trouwens dat je op scholen en bedrijven soms nog wel eens netwerken hebt waarbij niet altijd dezelfde pc hetzelfde ip adres krijgt maar hoe dat precies kwam weet ik niet meer)

Ironically common sense is not common...

balance
Moderator Kantine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 21:25

Dat is een goed idee, misschien kan dat bij yahoo ook. Dank je wel voor de reacties.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie