wat is nou een goede nieuwe telefoon?

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

abeltje_xx

wat is nou een goede nieuwe telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-10 22:53

ja hoor, net wanneer je hem het meest nodig hebt, scheidt ie ermee uit. ik zag het al lang aankomen maar volgens mij is de grens voor mijn kleine roze belmonster nu echt bereikt.

maar goed, rip en al die polonaise, maar het belangrijkst is, wat wordt mijn nieuwe telefoon?

een blik op de afhaker geeft aan dat ik nu een sony ericson heb. opzich een fijn en makkelijk te begrijpen mobiel. veel meer dan bellen en smsen doe ik er toch niet mee. dus een Iphone is in mijn ogen een onnodig dure aanschaf,( tenzij iemand me duidelijk kan maken waarom ik em absoluut niet kan laten schieten ;) )
ik heb nu prepaid en dat bevalt me prima, van vodafone trouwens, ik heb nog nooit een abonnement gehad en ik zou niet weten hoe dat precies in z'n werk gaat, ben daar dus een beetje huiverig voor. straks zit ik ergens aan vast waar ik na een maand geen trek meer in heb.

budget? ja, geen peperdure, blingbling, kijk-mijn-mobiel-eens-apart-en-uniek-zijn-onzin erop. gewoon een telefoon waar ik mee kan bellen, kan smsen en that's it. een klapmodelletje vind ik wel handig, hoef ik ook niet steeds de toetsten te blokkeren en on-blokkeren, scheelt een hoop frustratie :o ,maar is niet noodzakelijk.

wie heeft hier meer verstand van dan ik n weet een leuke? of herkent zich misschien in mijn verhaal en denkt: "ja mijn mobiel is er zo een, die moet je nemen!"

Nieuw leven in Groningen! :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:55

ga eens kijken bij de telefoonwinkel of bij de ah daar hebben ze ook goedkope leuke mobieltjes.

Lieve Mixie ik vergeet je nooit

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:42

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:05

Beware that, when fighting monsters, you yourself do not become a monster.
        For when you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you

- F. Nietzsche

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten