Inkscape; wie helpt me op weg?

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

elinebakker

Inkscape; wie helpt me op weg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-10 11:10

Kon geen relevant topic vinden over Inkscape, weet ook niet of het hier goed geplaatst is.

Heb weer eens te snel ja gezegd, nu moet ik de posters maken voor onze schoolfeesten.. Hele klus dus, het idee heb ik al, nu nog de uitwerking! Heb photoshop maar daar kan ik vrij weinig mee, nu dus Inkscape gedownload.
Al verschillende tutorials bekeken, maar kan toch niet zo vinden wat ik zoek.

Is de bedoeling dat ik meerdere figuren (vanaf een witte achtergrond) naast elkaar plaats, sommige stukken overlappend, of net een figuur op de achtergrond zegmaar.

Begon dus al, dat ik bij de volgende afbeelding:
http://www.carnavalswinkel-online.nl/ga ... %20wit.jpg
niet wist hoe ik dat zwarte hoedje/handschoenen weg kan krijgen, kan nergens een gum oid vinden!

Nu moet ik dus meerdere van deze figuren in een rijtje zetten, hoe kan ik hier een figuur bij plakken zonder dat de hele witte achtergrond mee verplaatst?

Denk dat ik het hier maar even op hou, zou al een heel eind komen dan :+ Vast bedankt!

EquiSieraad Betaalbare sieraden met paardenhaar!
Bles & Jack

Sjimmy

Re: Inkscape; wie helpt me op weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:43

Je moet de bewerkingen al doen in photoshop als je bestaande plaatjes wilt gebruiken.

:evaw:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie