htc wildfire (smartfone) wie helpt mij op weg?

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ikenindi

htc wildfire (smartfone) wie helpt mij op weg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 17:03

Hoi,
Ik heb heel leuk een nieuwe telefoon, maar ik snap echt niks van dat ding... Er zit maar een heel klein handleidinkje bij, waar ik weinig mee kan. Iemand die mij op weg kan helpen? Ik wil bijvoorbeeld graag op msn en hyves met dat ding. Verder krijg ik niet eens mijn snelkiesnummers toegevoegd? Als ik op contact toevoegen klik, en de naam in toets die ik wil hebben geeft hij steeds weer dat er geen treffers gevonden zijn???

ZZZZZ

Re: htc wildfire (smartfone) wie helpt mij op weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:56

op mijn legend zit een handlijding bij het menu.

daar klik je op, en via internet word dan de complete gebruiks handlijding gedownload.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 19:18

die heb ik inderdaad gevonden, en ik ben daar mee bezig, maar dat is super traag dus daar wordt ik nog niet echt wijzer van?

Mayo

Re: htc wildfire (smartfone) wie helpt mij op weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 21:43

Even op HTC site kijken via een normale computer, daar kan je alle handleidingen downloaden. Ik heb de Desire, dus ik kan je niet verder helpen denk ik.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie