Adobe verwijderen

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Barroco

Adobe verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 15:37

Nou, nog een topic van mij hier in TV.

Ik heb voor school het adobe pakket geinstalleerd (laten installeren :+) op mijn laptop. Nu wil ik het er weer af hebben omdat ik het niet meer nodig heb en het veel ruimte inneemt.
Via Configuratiescherm --> Programma en onderdelen lukt het niet, want de programma's staan er niet tussen?

Dus hoe kan ik deze programma's goed verwijderen? (Oa Flash, Premiere etc.)

Anoniem

Re: Adobe verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 15:45

Als je naar Deze Computer gaat - Lokaal Station C - Program files en dan de map Adobe, kijk eens of daar in die verschillende mappen een unistall-pictogram zit?

Nouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 15:46

Geen idee hoe je ze dan moet verwijderen, maar ik kan je in ieder geval aanraden om in ieder geval EERST in de software je registratie te deactiveren. Je kunt je software maar op twee computers registreren en als je 't niet netjes deactiveert kan 't zijn dat je binnenkort eens met Adobe aan de telefoon mag gaan hangen om het alsnog voor je te regelen. Dus beter zelf even deactiveren.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:15

Waar draait je pc op? Je kunt het beste via het configuratiescherm naar programma's gaan, daar het goede programma selecteren en dan verwijderen. Dan weet je zeker dat je alles verwijdert!

Trotse mama van Jelte <3

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 16:19

Vista. En dat lukt dus juist niet he ;)

Linn en Nouks, bedankt voor het advies. Het is me nog niet gelukt helaas, is ook echt een ellenlange lijst bij Adobe. Ik denk dat ik het binnenkort maar vraag aan degeen die het heeft geinstalleerd :+

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:39

Waarom lukt dat niet? Ik heb ook heel lang met vista gewerkt en gisteren nog bij iemand anders met vista op die manier dingen verwijderd..

Trotse mama van Jelte <3

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 19:52

Omdat ze er niet tussen staan. Programmas verwijderen via die manier is inderdaad heel makkelijk, maar ik heb wel vaker programmas gehad die niet in de lijst stonden maar hun eigen uninstall folder hebben. Probleem bij deze is dat ik die niet kan vinden ;)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 19:54

Via Software? Staat in configuratiescherm...

Warning: High level of sarcasm.

Nouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:22

Eddy, als je nu ff de eerste post leest...

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 20:32

Dat was inderdaad ook mijn gedachte :+

Ach, ik vraag binnenkort gewoon die vriend van me ff, die lacht me waarschijnlijk uit omdat het een heel simpel iets is :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:02

En als je via "alle programma's" naar je adobemap gaat krijg je geen deinstallatiescherm? Ik heb het er momenteel niet op staan maar adobe heeft gewoon een deinstallatie erin zitten :=

Trotse mama van Jelte <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie