Geen sms meer kunnen ontvangen

Moderators: ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Mjetterd, Giolli, Dani, Sica

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xkimmx

Geen sms meer kunnen ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-10 17:11

Hallo,
Ik krijg sinds gister opeens geen smsjes meer binnen. Gister hebben mensen me gesmst maar heb nooit wat ontvangen.
Ik krijg vandaag opeens achterelkaar 7 smsjes van gister. Maar nu kan ik weer niks ontvangen als ik met een andere telefoon
naar mijn nummer sms.

Ik hoop dat jullie misschien weten wat dit is en hoe het opgelost kan worden! (Ik heb de provider Vodafone.)

~ Rust zacht lieve Joytje, bedankt voor de 8 mooie jaren! Y;(
[IM] Rust zacht kanjer...

Pytje

Re: Geen sms meer kunnen ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 12:08

Dat had ik ook een keer, van de mensen van de telefoonwinkel moest ik mijn simkaart in een andere telefoon stoppen. Dan wachten tot ik de smsjes binnen krijg en dan weer de simkaart in je eigen telefoon stoppen. Ik vond het maar een vreemd advies, maar het werkte wel!

xkimmx

Re: Geen sms meer kunnen ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 13:32

Bedankt voor je reactie! Zal 't proberen. Ik krijg nu af en toe wel gewoon smsjes binnen maar een vriendin had gister en vanochtend gesmst en die heb ik nog steeds niet binnen!
Maar ik ga even proberen mijn simkaart in en andere telefoon te doen. :D

~ Rust zacht lieve Joytje, bedankt voor de 8 mooie jaren! Y;(
[IM] Rust zacht kanjer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie