Blackberry Bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marloe_
Berichten: 452
Geregistreerd: 15-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 20:54

Woeps. Wat een verslaving! haha. Zit nu al heel de dag op mijn blackberry te msnen en internetten :Y)

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 21:16

Ik ben nu me blackberry aan het registreren, maar waar vind ik de EMEI code? Moet de PIN en EMEI code invullen maar EMEI kan ik niet vinden.

Tamara21
Berichten: 2666
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 21:22

Suus__ schreef:
Ik ben nu me blackberry aan het registreren, maar waar vind ik de EMEI code? Moet de PIN en EMEI code invullen maar EMEI kan ik niet vinden.


Staat die EMEI code niet op je doos waar je telefoon in zit...

EstherMe

Berichten: 2207
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 21:24

waar moet je m registreren dan?

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 21:28

Al gevonden :) www.emailinstant.t-mobile.nl
Ik ben nu niet thuis.

Maar ik krijg nu een rare melding:
Your account is nog accessible with the HTML browser. Please use your device to acces on Blackberry internet.

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 21:50

Als ik het zo lees staat me nog wat te wachten morgen.

Marloe_
Berichten: 452
Geregistreerd: 15-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:15

Uhh registreren? EMEI Code? :o?

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:17

Jep dat moet gebeuren, anders doen iig internet en bleutooth het niet.

Marloe_
Berichten: 452
Geregistreerd: 15-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:18

Huh waarom heb ik dat niet hoeven doen dan :\ ? Ik kan wel gewoon op internet.. Bluetooth nog niet getest.

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:19

Dan zit je niet op het internet van je abbo, maar daar krijg je een nieuwe rekening voor. Als ik jou was zou ik even je provider bellen. Ik wist ook van niks heb ook hele dag ge-internet, maar als we daar een factuur van krijgen kunnen we Tmobile bellen, en dan verwijderen ze dat bedrag omdat ik van niks wist.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 23:43

@marloe_ welke provider heb je?.

Lees allemaal vage dingen internetten buiten je BB abo??? Heb ik nog nooit van gehoord ben toch al BB gebruiker vanaf dag 1 dat het in NL was. Ben nog nooit over mijn gebruik heen gegaan alleen toen in amerika. Je hebt kans dat je aan het wappen bent maar vraag me af of dat nog werkt en is mega traag.
En bleutooth staat ook los van je abo ik gebruik mijn oude 8100 met een ander sim kaartje erin zonder BB en doet het prima. Bleutooth is ook geen internet verbinding.

Aanmelden is om je emails te laten registeren op je BB anders komt er niets binnen. Ik doe dit via www.kpn.blackberry.com dit kan ook gewoon op je toestel. Dan pakt hij automatisch de gegevens zoals Emei nummer.

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 23:57

Nee heb Tmobile gebeld en die zei dat mijn bleutooth het waarschijnlijk niet doet omdat ik nog niet geristreed ben.
Ik heb geen enkel idee hoe het allemaal heet, dit is mijn eerste mobiel met internet. Ik denk dat ik dan op WAP zat aangezien me internet wel heel traag was, trager dan mijn ipod touch....

Nja morgen maar even Tmobile bellen. Snap veel dingen nog niet.

Tamara21
Berichten: 2666
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Vianen

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 00:12

Ik heb vodafone en in de winkel hebben ze netjes alles geinstalleerd voor mij dus ga er vanuit dat het dan allemaal gewoon goed zit.. Lees wel hele rara dingen over het internetten nu haha..

Maaik
Berichten: 5669
Geregistreerd: 05-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 01:09

Ik wou saldo opvragen. Dus ik stuurde per ongeluk 1244 ipv saldo naar 1244 (het is al laat he O:) ) en toen vroeg ie bugdet opvragen, Uw sms bericht was onjuist: stuur "bugdet x MB" naar nummer 1244 waarbij x tussen 0 en 512 ligt. Toen heb ik gewoon terug gestuurt 512 MB. Oeps :=
Wat heb ik gedaan?

EstherMe

Berichten: 2207
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 09:41

maakt het niet uit waar je hem registreert dan? lijkt mij dat ik het op hi moet doen als ik hi heb?

grauwman

Berichten: 2686
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: aan zee

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 10:24

Heb geen idee heb alles in de winkel laten doen zodat ik niet voor verassingen kwam te staan.

Maaik
Berichten: 5669
Geregistreerd: 05-01-05

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 11:12

Ook fijn. Ik heb mn abbo verlnegd. Ik zat bij hi en heb mn abbo ook verlengt bij hi. Nu vroeg ik dus mn saldo op. Staat er dus in dat ik op mn bb abbo bezig ben, maar mn oude moet nog tot mei. Ben ik nu serieus 2 abbo's aan t betalen?

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 11:24

Van de week aan de telefoon zei diegene van Hi dat zodra ik mijn toestel binnen heb en de simkaart erin doe dat dat meteen het nieuwe abbo van start gaat. Geen dubbele kosten dus. Ik heb er nog specifiek naar gevraagd :)

Maaik
Berichten: 5669
Geregistreerd: 05-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 13:38

Metellica schreef:
Van de week aan de telefoon zei diegene van Hi dat zodra ik mijn toestel binnen heb en de simkaart erin doe dat dat meteen het nieuwe abbo van start gaat. Geen dubbele kosten dus. Ik heb er nog specifiek naar gevraagd :)


Dank je. Het andere abonnement is dus in principe al "afgelopen"?

Tamara21
Berichten: 2666
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 13:56

grauwman schreef:
Heb geen idee heb alles in de winkel laten doen zodat ik niet voor verassingen kwam te staan.


Heb ik ook laten doen inderdaad..
Msn alles heeft hij er gelijk voor me opgezet..

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 14:38

Mijn internet is ineens mégatraag :(
Ik snap t niet.. Ik internet alleen in de bus en in de pauze's en in bed.. En dan ook alleen bokt.nl enz :P geen downloaden ofzo..

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 14:46

Prisca schreef:
@marloe_ welke provider heb je?.

Lees allemaal vage dingen internetten buiten je BB abo??? Heb ik nog nooit van gehoord ben toch al BB gebruiker vanaf dag 1 dat het in NL was. Ben nog nooit over mijn gebruik heen gegaan alleen toen in amerika. Je hebt kans dat je aan het wappen bent maar vraag me af of dat nog werkt en is mega traag.
En bleutooth staat ook los van je abo ik gebruik mijn oude 8100 met een ander sim kaartje erin zonder BB en doet het prima. Bleutooth is ook geen internet verbinding.

Aanmelden is om je emails te laten registeren op je BB anders komt er niets binnen. Ik doe dit via http://www.kpn.blackberry.com dit kan ook gewoon op je toestel. Dan pakt hij automatisch de gegevens zoals Emei nummer.


Ik had inderdaad ook iets geschreven over gebruik van internet. Het abbo wat ik nu heb, kan ik maar tot 120 mb? Het is heel vaag in ieder geval. Ik werd gebeld door mijn provider dat ik er over heen zat, 180 mb? had ik al gebruikt. Dus ik wacht nu nog op mijn rekening en die zal wel mega hoog zijn. Dit is overgens GEEN BB abbo.

Dit is de reden dat ik bang ben voor extra kosten, maar heb al van meerdere gehoord en nu ook gelezen dat je gewoon geen extra kosten kunt maken als je het juiste abbo hebt.

Vandaag komt mijn BB :D Zit al paar dagen te stuiteren, ben net een klein kind zo blij. :')

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 15:50

@rienn:
Ja dat is niet zo gek als je geen bb abo hebt en ook nog afgesloten tot een bepaalde hoeveelheid mb. Wel netjes dat ze bellen.

@limoen:
Als je een fair use abo hebt heb je de kans dat boven een bepaald aantal gebruik je snelheid omlaag gaat dan wordt hij idd trager.

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 15:54

Dat is dus wel heel raar. Ik had een abbo voor onbeperkt internet. ;)

En ik had dus geen bb abbo.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 21:41

Ja maar onbeperkt is wel beperkt lees de voorwaardes maar eens alleen berekenen ze niet alleen je snelheid wordt langzamer.
Vreemd als ze het wel doen dan zou ik je voorwaarde maar even nakijken en dan vooral de kleine regels :D.