Extreme verhoging energiekosten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Extreme verhoging energiekosten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 10:56

Ik heb helemaal geen brief erover gehad geloof ik, dus een idee wat mijn termijnbedrag wordt.
Zit bij Eneco.

[o]


verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Extreme verhoging energiekosten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 11:02

Hou m’n hart alvast maar vast :')

[o]

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 11:14

shirleyp schreef:
Mij is geadviseerd om nog even rustig af te wachten. De verhoging is voor de bedrijven nog niet helemaal duidelijk. De overheidsheffing gaat omhoog, maar die is nog niet bekend, die moet eerst in de staatscourant staan. Dat gebeurt pas eind december. Er gaan ieder jaar wilde verhalen de ronde, maar valt meestal mee. Aldus mijn energie-expert...


Dat is natuurlijk wel zo. Het is elk jaar dat we ‘enorm’ veel extra moeten betalen maar het valt uiteindelijk altijd mee :+

Ik zie het wel, maak me er ook niet heel druk om.

[o]

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:19

kr1985 schreef:
ik zit bij Nuon, ik kreeg een fijne mail dat op basis van verwachte stijgingen vanuit overheid, zij mijn termijnbedrag (230 euro) omhoog gaan gooien naar....hou je vast....389 euro!!!

ik heb niks te willen en geen keuze :( mag ik zelf bepalen of ik einde jaar dan maar in 1x een flinke smak geld bij moet betalen.

het wordt echt meegedeeld dat ze vanaf januari 2019 dit gaan incasseren vanwege een verwachting.

ik ben woest en heb ook gelijk gebeld, alsof ik 400 euro per maand ga betalen aan energie en of ik ook nog wat te zeggen had.

wij wonen vrijstaand maar geen villa en we hebben sinds een week een nieuwe cv waar wij hopelijk juist dit jaar zuiniger mee zullen uitkomen.

elektriciteit is bij ons het verbruik niet, vooral het gas.

maar gewoon hoe het gebracht wordt, bij een andere energie leverancier kon je zelf je maandbedrag weer naar beneden gooien mocht je dit beslissen.

de mevrouw aan de telefoon bleef maar zeggen dat dit door kosten vanuit overheid kwamen.

maar bijna een verdubbeling van kosten geloof ik niet, welke huishoudens kunnen dit nou betalen..wij niet iig.

omdat ze alleen maar kon zeggen "ja ik snap dat u hiervan schrikt" heb ik per direct opgezegd, dit soort "service" hoef ik niet.

wij zijn trouwens met 2 volwassenen en sinds 6 weken een baby erbij. het huis zelf is 130m2.


Mwahaha, van Nuon hoor je het meeste zulke gekke spookverhalen... die schatten het echt te hoog in lijkt me
Gaat vast niet kloppen. Zo’n groot huis is 130m2 nou ook weer niet.

Ik zit bij Eneco en geen speciale brief gehad maar volgens mijneneco gaaf mijn maandbedrag maar 2€ omhoog :+ nou dat is te overzien.

[o]

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Extreme verhoging energiekosten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:27

Inloggen op mijn Eneco. En daar zag ik het ergens. Bij jaarnota geloof ik. Maar die site is zo onoverzichtelijk als wat dus weer niet precies hoe ik daar kwam.

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Cowgirl, Ipsiedipsie, MarjanB, Morpheus81 en 82 bezoekers