Ervaringen huawei

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 15:26

Heb hier drie modellen gehad en altijd tevreden. En met ieder model wordt die alleen maar beter. Heb momenteel de p10 en die is prima, goede camera, fijn scherm makkelijke bediening. Heb hem nu twee jaar en ontdek nog steeds wel eens handige functies :').

Mijn moeder heeft nu net de p20 pro en is zeer tevreden, ik neem hem ook als deze aan vervanging toe is.

Had eerder een Sony, Samsung en HTC maar alledrie heb ik na een jaar het raam uitgekeild. Huawei was een gok en die is gebleven. Vind hem veel fijner nog dan de I phone van mijn zus.

Sidenote, ik ben Autistisch dus alvast mijn excuus als ik tekst ietwat te letterlijk neem.


alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 19:21

Deze werd aangeboden omdat ze weer een nieuwe telefoon kon uitkiezen. Daarbij gebruikt mijn moeder van de 100 functies er misschien 10 :') dus ze hoeft eigenlijk niet te meest geavanceerde. Maar zelfs voor haar zijn beide modellen makkelijk te bedienen.

Sidenote, ik ben Autistisch dus alvast mijn excuus als ik tekst ietwat te letterlijk neem.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ipsiedipsie, Mila17, SemrushBot, TessaxQuincy, xPearl en 89 bezoekers