Waar en hoe zou jij het liefste wonen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 12:02

Ik woon bij mijn ouders in een heel rustig dorp als in 700 inwoners, vrijstaand, heel groot bos/heide op 100 meter loop afstand (onze straat loopt uit op het bos), 3 buren waarvan 2 er van boerderijen zijn. Tuin heel groot en een schuur. Huis zelf is niet groot, waar wij dan wonen, maar aan de andere kant weer wel omdat oma in ons huis woont met een eigen woonkamer/keuken/badkamer/slaapkamer.

Klinkt denk ik voor vele perfect, is het ook, maar er is wel helemaal niks te beleven in het dorp. Dus ja :=

Edit: zou later wel een dikke villa willen maar even realistisch: zou wel dit huis van mijn ouders misschien willen later. Het dorp is niet zo leuk.


sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar en hoe zou jij het liefste wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 12:35

Veel mensen vergeten wel als je achteraf woont je juist wel hinder ondervind van buren (ik hoor momenteel ook een tractor ronken en dat begint soms al om 7 uur ‘s ochtends) en geur... tja als de boeren het land voor en naast je huis gaan bemesten zal je op een hete zomerdag je raam toch echt dicht moeten gooien, en je was zou ik ook maar laten voor wat het is. Maar heb wel dit uitzicht haha :+

Afbeelding

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar en hoe zou jij het liefste wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 14:20

Grappig dat iedereen van de stad zegt dat een trekker geen geluidsoverlast is. Wil er geen discussie over beginnen maar heb al heel vaak wakker gelegen van de boeren om me heen. Ik woon trouwens ook in Tilburg op kamers maar heb geen last van buren oid. Denk dat ik geluk heb :+ De stilte als de boeren niet aan t werk zijn is trouwens wel heerlijk en de vogeltjes.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 17:36

Dat is vervelend Anne. Ik snap wel dat in de stad het heul frustrerend kan zijn. Maar bedoelde meer in de zin van: onderschat het lawaai van de boeren niet :') :Y) ik heb allebei de uiterste meegemaakt dus midden in Tilburg en op het platteland en ja in Tilburg moest ik wel wennen en toen zat ik ook nog aan de straat kant (besterd dus echt druk) en idd wel geschreeuw enz. Maar nu zit ik aan de andere kant en heb ik nooit last van de straat. Dat scheelt natuurlijk al een hoop!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: oblix, XxLMMxX en 59 bezoekers