Snoerloze steelstofzuiger: de moeite waard?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shona_
Berichten: 721
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 19:14

Op het werk hebben we o.a een dyson (geen idee welke), maar ik vind hem waardeloos. Accu gaat maar even mee, ding is best zwaar en het meest irritante vind ik dat je de knop in moet houden om aan te blijven.

Zou zelf wel graag thuis een steelstofzuiger willen, dus ik lees even mee :D


Shona_
Berichten: 721
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 22:24

superpony schreef:
Ik denk er nog steeds over na, maar wordt wel enthousiast van de reacties.

Vraag me alleen ook af of mensen met de andere merken ook zo blij zijn. Die lees ik wel, maar erg weinig.


Wij hebben een Dyson op het werk en deze vervloek ik echt, wat heb ik een hekel aan dat ding _-:( Kan er serieus geen positief woord over zeggen.

Wij hebben thuis sinds kort deze: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_b ... 99722.html

We hebben egale grijze tegels in huis dus daar zie je alles op. Het is dan ideaal om deze even te pakken. Ook mooi stil en licht, en misschien nog wel het belangrijkste: de zuigmond wipt niet omhoog wanneer je het vloerkleed wil stofzuigen in tegenstelling tot de Dyson. Moet wel bekennen dat ik af en toe nog de gewone stofzuiger pak voor het grotere werk :D

Shona_
Berichten: 721
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 08:40


Shona_
Berichten: 721
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 11:37

Suzanne F. schreef:
Shona_ schreef:
Voor de geïnteresseerden; Bol heeft vandaag een Dyson met flinke korting :)

https://www.bol.com/nl/p/dyson-v6-cord- ... oductImage


Mja maar dat is een V6. Ik zou nu toch minimaal voor een V8 gaan als je toch een nieuwe koopt.


Ik heb er verder geen verstand van hoor, ik vervloek Dysons :') Maar aangezien er hier wel veel liefhebbers zijn wou ik het toch even laten zien.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Anoukjuuuhh, denisesilver, femkepien, Goldwynn, leenleen11, Majabeestje, Pferdchen en 65 bezoekers