SMS van tandarts, maar niet voor mij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

SMS van tandarts, maar niet voor mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-18 14:15

Help! Ik krijg - inmiddels al een paar jaar - steeds een sms van 'Uw Tandarts'. Het gaat steeds om afspraken die iemand (staan een naam en geboortedatum bij) steeds maakt bij de tandarts. Voorheen dacht ik oh, wat stom, maar het was maar eens per jaar dus laat maar.
Maar nu mankeert meneer waarschijnlijk wat meer aan zijn gebit en krijg ik om de haverklap smsjes dat hij een afspraak heeft gepland.

Omdat het 'uw tandarts' heet en verder niets, lukt het me ook niet om te achterhalen om welke tandarts het gaat. Er zit één 'uw tandarts' in Haarlem, die heb ik gebeld maar die is het niet.
Op facebook kan ik de persoon ook niet vinden, dus ik kan hem ook geen bericht sturen.

Telefoonnummer blokkeren gaat helaas niet, er staat namelijk geen nummer in. Ik kan ook geen sms terug sturen want er staat onderin beeld 'afzender biedt geen ondersteuning voor antwoorden'. Iemand enig idee wat ik nog meer zou kunnen proberen?


Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: SMS van tandarts, maar niet voor mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-18 22:34

Nee, er staat echt alleen 'Uw Tandarts'. Er is niets maar dan ook echt niets te ontdekken qua praktijklocatie oid. Dat maakt het ook zo lastig..
Ik ga Tele2 eens bellen morgen. Dank voor de tips!

Gewoon googlen levert helaas geen hits op, het is best een algemene naam helaas.

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-18 23:08

Joeee lekker eigenwijs. Staat echt geen praktijk bij hoor :n
Afbeelding
Afbeelding

Op 'Uw Tandarts' kan ik ook niet klikken.

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: SMS van tandarts, maar niet voor mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-18 23:18

Nee, nog niet.. Ga ik morgen eens doen.


Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: SMS van tandarts, maar niet voor mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-18 10:35

Nou ja, als het aan het juiste nummer gericht is lijkt het mij geen probleem. Alleen krijg ik nu voor- en achternaam plus geboortedatum van een patiënt door die ik niet ken.

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-20 11:55

Hehe, eindelijk kan ik hier iets goeds melden. Ik kwam met al jullie tips helaas niet verder, niemand kon iets doen. Nu door de huidige Corona maatregelen stond er een link naar de website van de betreffende tandarts bij, met hun Coronabeleid. Ik heb ze meteen gebeld en ze hebben mijn nummer bij die patiënt verwijderd. Na zes jaar ben ik eindelijk van die smsjes af :')

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: SMS van tandarts, maar niet voor mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-20 12:30

Nou hè, haha :') De assistente aan de lijn moest ook echt lachen om de opluchting dat mijn nummer uit zijn bestand werd verwijderd _O- Even uitgelegd dat dit al jaren aan de gang was, maar er nooit bij stond om welke tandarts dit ging. Ze gaat het bespreken in het team.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Ipsiedipsie, Ipsilonka, Kiim, Levi234, Mila17, Mizsz_Kitty, Ods en 64 bezoekers