Stockon app

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:56

Ze leveren alleen niet op de wadden!!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 17:18

8nnemiek schreef:
Ze hebben nu ook ‘vers’ brood zie ik.
Toch zou ik dat niet zo snel kopen.



Ik heb toch echt mijn twijfels bij vers brood wat bedoelt is om langer vers te blijven in de vriezer. Ze hadden het er een poosje geleden over (in privechat) dat er ook verse groente en fruit zouden komen, daar zit ik eigenlijk harder op te wachten!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 18:43

koenlover schreef:
Ik heb inmiddels 3 bestellingen gedaan bij Stockon. Tot nu toe elke keer netjes op tijd bezorgd en ik vind het ook fijn dat het in papieren tassen bezorgt wordt. Toch wel fijn voor t milieu. Vorige bestelling kreeg ik trouwens een tas bij mn bestelling. Altijd handig! Ik weet niet of ik het blijf doen als m’n korting op is maar voor nu ben ik er blij mee.


Volgens mij krijgt iedereen die tas bij zijn 2e bestelling, tot nu toe iedereen die ik gehoord heb wel. Ik gebruik hem graag, vind het fijne tassen.

Ik hoop wel dat ze het probleem met de onvolledige leveringen snel weer opgelost hebben want het is gewoon vervelend als je niet krijgt waar je wel op rekent.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 20:31

Dat van Eurosparen zou niet moeten kunnen, waarschijnlijk hebben ze er geen erg in want het is niet de bedoeling. Dat laatste is ook vreemd inderdaad, de overschakeling zou nu wel geweest moeten zijn dacht ik :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:08

Nee voor zover ik weet niet, er waren wat codes van verse zuivel en van pampers maar die zijn laatst geprobeerd en deden het niet meer. Heb daarna geen andere meer gezien helaas.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 15:19

Ik geloof dat die zuivelcode destijds ook via de nieuwsbrief was ja. We wachten het af.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 11:22

Die waren heel vlot alweer weg. Volgende dag ofzo. Ik vermoed dat het niet goed bij te houden was en ze dus teveel nog goede producten voor dat geld moesten gaan leveren want beloofd is immers beloofd.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 11:12

Ik ook maandag levering gehad en alles compleet gelukkig. Dus zo te merken hebben ze het weer onder controle :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 00:32

Deze week even overgeslagen. Drukke week gehad. Niet veel nodig bij hen vandaan en geen tijd ook om het uit te zoeken. Maar komende week wel weer, o.a. kaas voor sinterklaasavond.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:08

joyce_eddy schreef:
Ze hebben vanaf 5 december groentes en fruit


yesssssssssss eindelijk een datum!!!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 22:21

Ik ben ook heel benieuwd hoe dat zal gaan met hoeveelheden, prijzen en kwaliteit. Hoop dat het wat is, zou erg fijn zijn!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 17:50

Hey grappig ook geupdate nu en ik zie wat je bedoelt, productsparen. Ik schat in dat het een soort 6 halen 5 betalen wordt op bepaalde producten maar dan zonder het in één keer te hoeven kopen. Klinkt leuk, maar de uitwerking kan ik ook nog niet terug vinden inderdaad!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 00:49

Geryon schreef:
Heb vandaag nog eens wat producten vergeleken maar het is zoeken naar producten die niet veel duurder zijn dan in de winkel :=


Heb je voorbeelden? Ik heb regelmatig iets met AH vergeleken en vaak is de prijs dan gelijk, bijna gelijk of zelfs iets eronder.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:28

Hmm bij mij is het 5 dec dus vol verwachting maar nog geen groentes of fruit te vinden in de app :=

Oh Joyce je onderschrift is nog oude variant van t systeem.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 20:16

Jazeker, maandag nog levering gehad en de 28e komen ze weer. Beetje rare periode waarin ze veel dicht zijn. Heb een bloemkool bij mijn afgelopen levering, was een mooi ding, goede maat, zag er goed uit etc. dus prima ervaring wat dat betreft.

Ik ontdekte trouwens ook dat als je langer dan 8 weken niet besteld bij ze je je stocktegoed kwijt bent :wow:

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 00:05

FrNo schreef:
Alwiene schreef:
Jazeker, maandag nog levering gehad en de 28e komen ze weer. Beetje rare periode waarin ze veel dicht zijn. Heb een bloemkool bij mijn afgelopen levering, was een mooi ding, goede maat, zag er goed uit etc. dus prima ervaring wat dat betreft.

Ik ontdekte trouwens ook dat als je langer dan 8 weken niet besteld bij ze je je stocktegoed kwijt bent :wow:


Ik heb vorige week de peren gehad van hun. Zijn lekker en niets mis mee, alleen ze zouden niet druppen, dat doen ze dus wel.

Ik vind het niet netjes als je zomaar je te goed kwijt bent, als dit zonder waarschuwing is.



Peren die niet druppen, daar ken ik alleen Migo peren van. Maar die hebben zij niet toch?

Ik weet niet of ze zouden gaan waarschuwen als het zou gebeuren ik bestel tot nu toe nog elke week/elke 2 weken. Maar ik heb een behoorlijk bedrag aan stocktegoed staan en zou inderdaad not amused zijn om dat zomaar kwijt te raken :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:48

@Joyce, dat is destijds ook tegen mij gezegd, dus best slordig vind ik het om het alleen in een regeltje te vermelden wat ik normaal echt nooit meer zou lezen. Waarom zou ik op die i drukken, ik weet best wat tegoed inhoud..

@Oscar, wat ontzettend vervelend. Kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Heb je dit ook aangegeven? Ze hebben een enorm goede klantenservice dus wellicht hebben ze nog een oplossing/tegemoetkoming voor je? Is dit heel recent trouwens? Want er was een maand terug ofzo even periode dat het drama was met alles, maar op het moment krijg ik gewoon alles wat ik bestel moet ik zeggen.

@Coconut, wow, als dat een bestelling met korting was dan mag je wel zowat geld toe gekregen hebben :') Was deze heel recent? Wel echt slecht dit, zou mijn onvrede daarover zeker bij de KS uiten!
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 19-12-18 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:59

Oscar schreef:
Ja, ik heb het aangegeven bij de klantenservice. Geen idee waar het idee vandaan komt dat ze 'enorm goed' zijn? :))
Ik heb me zelden zo dommig afgescheept gevoeld.


Wauw, Nou ik heb veelvuldig contact met ze gehad, ze hebben elk probleem wat zich hier voordeed altijd keurig opgelost. Ze komen er zelfs nog op terug als ze het idee hebben dat een gesprek door een medewerker niet afdoende is opgelost. Altijd vriendelijk, altijd snel en oplossingsgericht. Ik ben stomverbaasd om jouw ervaring te horen. Wat ontzettend jammer -O-

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 20:53

Oscar schreef:
Kattenvoer, Roos? :D



_O- _O- _O- _O-

miccamaaike schreef:
Wat handig deze app! De appie bezorgt hier helaas niet. Dus wie weet is dit wat. MOet ik nog gaan kiezen uit al jullie codes :+


Om je keuze iets makkelijker te maken, ik heb inmiddels die van Roosch in mijn onderschrift staan omdat ik zelf heel veel tegoed heb en zij niks of bijna niks dus gun het haar even meer dan mezelf nu. Scheelt weer 1 bokker om uit te kiezen :))

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 14:14

Ik kan zelf nog een half jaartje door met wekelijks bestellen :+

Ja ze had gerust wat van mijn tegoed mogen hebben maar is niet overdraagbaar he. Dus vandaar dat ik het nu zo probeer met haar code in mijn onderschrift.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 14:52

joyce_eddy schreef:
Had weer een bestelling binnen.
Netjes alles geleverd.
Iemand heeft mijn code gebruikt maar ik zie nu niet meer wie.. ook prima wegens de privacy..


Denk niet dat dat nieuw is hoor, dat je het niet ziet. Het hangt er vanaf of degene eerst zijn gegevens invult en daarná jouw code of eerst je code terwijl zijn gegevens verder nog niet ingevuld zijn. Ik heb al die tijd al afwisselend met en zonder naam meldingen gehad en met een keer checken leek dit de 'oorzaak' te zijn.

Hier gaat het niet geweldig met Stockon. Ik zou 28 december een levering krijgen, kom ik er 1,5 uur voor de deadline achter dat er dingen uitgehaald waren (ze hadden wel gemaild maar pas ergens die middag ja ik zit niet elke minuut in mijn mail) en heb hem toen geannuleerd omdat ik geen zin meer had om na te denken wat ik dan wel wilde maar ook niet onder de 25 euro wilde komen natuurlijk.

Met die ervaring gisteren even goed opgelet en 's middags de levering van vandaag gecheckt, maar goed ook want dit keer bleek mijn kaas uit het assortiment te zijn gegaan (grrrrrrrom) wat een flink gat sloeg in het 25 euro geheel. En dit keer zonder mail. Wederom netjes te woord gestaan, maar vervelend is het wel. Bestelling aangevuld tot opnieuw 25 euro en hem scherp in de gaten gehouden tot 10 minuten voor deadline, alles oke.

Ongeveer kwart voor 19 zie ik de melding dat ze mijn boodschappen aan het inpakken zijn, ik open de app om te kijken of alles nog klopt en... zie nergens meer mijn bestelling. Meteen contact gezocht. Goh ja heel gek, ik zie hem hier nog wel, maar dit hoort niet inderdaad. Ik denk dat ie in behandeling is, we wachten het even af maar ik hou het in de gaten. Vanmorgen half 11, niets meer gehoord en de gebruikelijke 'je boodschappen zijn onderweg' mail bleef uit. Opnieuw contact gezoch. Ja ze wilden mij net benaderen, helaas wel met slecht nieuws, de bestelling was toch niet goed doorgekomen, blijven hangen in het systeem en lag nu dus niet bij het distributiecentrum. Oftewel ze willen nu morgen komen. Wel kosteloos een tijdvak kunnen aanwijzen omdat ik niet de hele avond thuis ben waarschijnlijk én ik krijg Tony's ter compensatie. Dus t is allemaal wel netjes opgepakt hoor, maar pffff, vermoeiend gedoe weer.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:30

Wat ik koop? Vanalles. Kaas, véél kaas, die Noorder Kwartier is heerlijk en vliegt er hier doorheen haha. Laatste weken koop ik er vaak ook bloemkool en komkommer. Deze keer verse sapjes, kleintjes hagelslag en jam voor in t vakantiehuisje binnenkort. Crackers, chocolade, frisdrank, soepen, sauzen, omdat het handig is voor de vakantie ook wc papier en keukenpapier dit keer (eerstvolgende levering komt dáár namelijk), blikjes groenten, appelmoes, roomboter, aardappel anders, parmezaanse kaas, woksaus, aluminiumfolie en vershoudfolie, etc etc. Gewoon boodschappen dus vooral haha.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:55

Je kan de code volgens mij ook later invullen, is wel handig als je nog niet weet óf je wil bestellen aangezien stocktegoed na 6 weken niet bestellen vervalt en dat zou ook best eens voor je eerste stocktegoed kunnen gelden die je met een van onze codes krijgt. Je kan zelf bepalen hoevaak je besteld dus dat is op zich geen probleem. Ik ben wel positief, ja er gaat wel eens wat mis maar ze hebben het bij mij tot nu toe ALTIJD netjes opgelost. En dat vind ik dan weer veelzeggend, hoe een bedrijf omgaat met dingen die er misgaan!

Ik vind het ook fijn dat het assortiment rap uitbreidt nu, mandarijnen, vifit drinkyoghurt, ze hebben ook leverworsten nu maar die vallen helaas buiten mijn lastige dieet (ik wou dat het kips geworde was ipv kroon maar helaas).

En wat PicNic betreft, die lijken mij dus ook ideaal, maar dan moeten ze hier wel eerst even komen bezorgen :+

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 00:08

Morgen gaan we naar een bungalowpark voor 2 weken en omdat het zo heerlijk makkelijk is een voor mijn doen erg dikke Stockon bestelling gedaan van na aftrek kortingen nog ruim 50 euro. Duimen jullie even mee dat alles dit keer goed gaat en mijn bestelling morgen netjes op tijd bij ons huisje wordt afgeleverd? Allemaal handige maar natuurlijk ook lekkere dingen besteld voor onze vakantie daar <3

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 14:02

Vervelend is dat he FrNo?

Na enige stress (de tracking bleef even achter en deed alsof het vandaag pas kwam) is mijn bestelling gisteravond geleverd, behalve dan de brie want die bleek dus na het locken van de bestelling niet op voorraad, beetje jammer weer :=

Was verder wel relaxed om op de eerste vakantiedag zo de boodschappen te krijgen, lekker blokjes kaas, en verse sapjes en handige dingen zoals wc papier enzo. Ideaal wel als je in een huisje zit :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _karin_, _Lois_, Chantalla, Googlebot, marga1, Mila17, ogidni en 53 bezoekers