Bath bucket of Tubble?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:39

WTF, dat zou de oplossing van de eeuw kunnen zijn voor mij! Ik ga verhuizen in het nieuwe huis heeft geen bad en ook geen plek voor een bad. Dus zo'n klein ding zou echt super zijn...

Ik ga even neuzen. Dank je TS, en laat je weet of die bevalt?

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km


chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 22:48

Ik zie mooie foto's enz langs komen maar zou die zitbad ook passen bij een flinke dame (Lees maatje 52) waarbij de vet op de bovenbenen en reet zit? Want die zou het beste passen waar ik ga wonen, maar als het niet past zal ik dat opblaasbare ligbad aanschaffen, maar die moet dan in de keuken...

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 11:23

[***] schreef:
Mijn man past er ook in, die is 1.78 en stukje breder.

Geslaagd dus! :D


Welke maat heeft hij (qua broek) ik zit namelijk nog steeds te twijfelen.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 11:50

mmm, dat wordt hem niet, dan eens kijken of ik voor dat lig ding ga. Maar dan moet die in de woonkamer

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 16:25

Hoe vullen jullie deze 2.0? En hoe lang is de slang voor het leeg laten lopen? Ik wil nog steeds graag een bad. Al past deze niet in de badkamer. De eerste was helaas voor mij te klein (maat 48/50), al zou die wel gepast hebben in de badkamer. Maar deze lijkt breder te zijn.

Ik zou hem eventueel deels in de badkamer kunnen zetten en deels in de keuken (even een zwarte handdoek bij het keukenraam ophangen...) maar dan moet de afvoer en vullen wel makkelijk zijn.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cemlys, Condor, Flippertje, hel1, lukka63, PeerAppel, shanna_dw en 97 bezoekers