Nagellak opbergen. Creatieve ideeën?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
corientjuhh

Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Nagellak opbergen. Creatieve ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-18 21:15

Gisteren heb ik een hele partij nagellakpotjes overgenomen van iemand
Naast mijn 140 (ofzo iets) potjes die ik al had komt dit er bij en heb ik er denk ik meer dan 200. En er zitten misschien 1 of 2 dubbele bij. Verder allerlei verschillende kleuren, glitters, of speciale lakjes.
Maar ik zoek creatieve ideeën om t leuk om te bergen
T ligt nu als een zooitje ongeregeld in een grote bak...
Kan alles wel netjes in een laatje zetten, maar dan zie je niet in 1 oogopslag welke kleur er in t potje zit.
Had al wel naar wandrekjes gekeken waarbij je 1 rijtje hebt. Maar daar heb ik niet echt de ruimte voor helaas
Heb op mijn hobbykamer 1 rechte muur met veel ruimte, maar daar hangen mn gewonnen lintjes al en die zijn me iets te dierbaar om die om te ruilen voor een nagellakrek :D
Heb wel gewerkt met kruidenrekjes van de Ikea, maar daar passen 2 rijtjes achter elkaar. Zie je alsnog niet alles in 1 oogopslag :D
Wie o wie heeft nog een leuk idee om t op te bergen :)

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 21:23


pjer
Berichten: 1573
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Nagellak opbergen. Creatieve ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 21:36

De helmer ladekasten van Ikea zijn erg populair om nagellak in op te bergen, precies de juiste hoogte per la ook en er past echt reuze veel in. Ik heb het niet geteld maar ik heb ook ca 200 potjes en ik heb nog ruimte over in die kast. Het is idd wel lastig zien wat waar staat. Ik heb het ongeveer per merk gesorteerd en je zou bijvoorbeeld een gekleurde stip op alle dopjes kunnen plakken zodat je de kleur beter ziet, maar in de praktijk weet je ook wel grofweg wat waar staat.

Bienotje

Berichten: 10866
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Nagellak opbergen. Creatieve ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 22:27

Keuzes.. als een laagje alles op de muur niet past en je een oplossing met tweede laag niet wil..? Of bv de helft maar aan de muur. Of meer ruimte ervoor vrij maken. Of toch opbergen waar je niet alles 1 oogopslag ziet. Mijn ervaring is dat op zijn kop opbergen in bv lippenstifthouders ook geen mooie oplossing is. Ik heb uiteindelijk voor 3 fotolijsthouders voor aan de muur gekozen met vooral mijn favorieten.