Oplossing voor veel schoenen gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37231
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:51

Eh :P als schoenen wegdoen geen oplossing is, een groter huis kopen :D .

Maar ok los van de vraag wat moet je met zoveel schoenen? De schoenenkasten die ik ken past wel meer in dan 6 paar. :j anders kwestie van in een schuur een rek plaatsen waar schoenen inpassen. Anders vliering. onder je eigen bed ook nog, grotere kasten kopen die echt elke cm vullen. Als je huis vol is zul je misschien toch wat moeten wegdoen, opdragen en in ieder geval even geen nieuwe kopen. :') maar zonder doos nemen ze al veel minder plek in. Desnoods stapel je ze op elkaar in een rek
Laatst bijgewerkt door karuna op 13-10-18 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37231
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:00

Warboel ik zou daar zelfs nog meer in kunnen krijgen. :+ Drie naast elkaar lijkt net te passen.

De werklaarzen en tuinwerk schoenen in de schuur bij de werktuigen? Schoenen voor pak bij de kostuums in de kledingkast op de bodem. Verder echt een kast vinden die tot het plafond komt.

Ik kom met tellen op meer dan 12 hoor denk dat ts bedoeld met twee kasten kunnen ze maar 12 paar kwijt

60 paar :oo ok dat is serieus teveel zowat, dan is langzaam aan verminderen toch wel handig misschien? Draag je ze ook allemaal?

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bloemetje75, Bonnelover, Bytespider, CairnTerrier, dieseltje09, GoogleAdsense, Hannanasjuh, IASCrawler, lizy29, MerleSimone, MiekeFS, nutmeg, stijntilla, veerledec, xxCYNNxx en 124 bezoekers