E bikes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Thokkadisje

Berichten: 2145
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Aarhus (Danmark)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 20:49

Ik heb een Scott, een sportief model. Ik heb met middenmotor van Bosch. Een super fiets, ik heb hem sinds Juni en nu al 1500km weggetrapt. Mijn auto kijkt treurig toe hoe ik de Ebike verkies boven de auto. Ik zoef zo alle file's voorbij 8-)
Ik gebruik die van mij om mijn fiets seizoen te verlengen. Ik woon 20km van mijn werk, en op winderige dagen pak ik de Ebike, en met mooi weer lekker met de gewone fiets (ook een Scott, nadat ik van Gazelle te horen kreeg dat ik teveel fiets }:0 en daarom altijd problemen heb met hun fietsen ben ik overgestapt)

Ik ben langs een Ebike winkel gegaan en heb daar uitgebreid allerlei fietsen geprobeerd. Ik vind met middenmotor het fijnste. Ik zou zelf voor een kwaliteits fiets gaan, maar die kosten dan ook meteen een klap geld... die van mij was bijna €3000. Een aantal van mijn collega's hebben een goedkopere 'huismerk' fiets en zijn daar ook heel tevreden over. Maar de motor is minder 'slim' en dus moet je zelf vaak rommelen met hoeveel hulp je wilt. Die van mij bedenkt zelf dat als ik harder op de pedalen trap, er meer energie gegeven moet worden. Maar voor een afstandje van 10km lijkt mij dat geen nr 1 prioriteit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers