Huis gekocht, tuin aangepakt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Supervixen

Berichten: 12816
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:59

estja schreef:
Heel eerlijk gezegd vond ik het groen ook mooier. Hoewel een flinke snoeibeurt zeker nodig was.
Veel tegels zijn ook voor het milieu niet zo goed: regenwater kan niet wegzakken in de tuin maar gaat het riool in. Nu het klimaat verandert en er steeds fellere regenbuien komen niet handig. En al dat steen houdt de warmte vast, wat de opwarming van de aarde versnelt.


Dit is toch niet serieus hoop ik hè :')

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa


Supervixen

Berichten: 12816
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Huis gekocht, tuin aangepakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 08:08

Mogen er dan alleen maar oohhh en ahhh reacties komen? Mensen mogen hun mening toch geven?

Ik vond de oude tuin mooi, maar wel erg vol. De nieuwe tuin vind ik zelf ook niet heel mooi, denk dat ik voor een soort kruising tussen oud en nieuw was gegaan, maar het is maar net waar je van houdt.
Als jij er tevreden mee bent is dat toch prima. Het ziet er in ieder geval netjes uit.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Supervixen

Berichten: 12816
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Huis gekocht, tuin aangepakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 08:19

Ik koop juist mijn planten aan het eind van het seizoen. Het tuincentrum heeft dan vaak kortingen van 50% op heel veel planten.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Flippertje, Miriam91, rossi, S_Figo, SsSimonee, Steppe en 112 bezoekers