Wie heeft dit ook? Whatsapp automatisch vieze woorden...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anna79

Berichten: 3370
Geregistreerd: 30-11-15

Wie heeft dit ook? Whatsapp automatisch vieze woorden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-18 11:07

Help!

Mijn telefoon is oversekst :Y) en ik begin me er zo langzamerhand aan te storen _-:(

Als ik een Whatsapp bericht typ en ik gebruik een woord als grote, lange, enorme, dan vult mijn telefoon automatisch aan met nou ja, je weet wel :D
Echt eerlijk waar, ik gebruik zulke woorden nooit in berichtjes en ik snap dan ook niet waar het vandaan komt.

Wie heeft dit nog meer? Kan je dit veranderen? Ik vind het automatisch aanvullen op zich heel handig maar op deze manier verstuur ik nog eens per ongeluk een heel fout berichtje :=

Ik heb een Huawei P8lite 2017.



Anna79

Berichten: 3370
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-18 12:26

Whahaha ik lig hier helemaal dubbel _/-\o_ ik ben blij dat ik niet de enige ben :D

Het is niet een tweedehands en ik gebruik zulke woorden echt nooit (in berichtjes :o )

Maarre, niemand weet wat te doen?

Blijf trouwens vooral spammen; hilarisch :D

Anna79

Berichten: 3370
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-18 12:31

Suzanne F. schreef:
Zo had een kennis zakelijk naar iemand geappt: Graag verneem ik uw erectie. Ipv reactie. Y;(


En nu heb ik dus de slappe lach ( volgens mijn telefoon slappe borsten, niet waar _-:( !!!)
OMG ik zit te eten :+
Laatst bijgewerkt door Anna79 op 05-10-18 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anna79

Berichten: 3370
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-18 16:52

Dorus schreef:
Anna79 schreef:
ik gebruik zulke woorden echt nooit (in berichtjes :o )

Wist je dat telefoons ook oren hebben? Waarschijnlijk hoort hij jou dat zeggen en stelt het daarom voor :=

Ik heb serieus reclame op m’n telefoon voorbij zien komen van onderwerpen waar ik nooit op gegoogled heb ofzo, maar wat toevallig die dag of de dag erover tijdens de lunch ter sprake is gekomen. Dat moet wel komen van die luistervinkjes in m’n telefoon!



Big brother is watching you :)) :+ 8)7

Anna79

Berichten: 3370
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-18 08:20

Whahaha dit topic is echt goed voor de lachspieren _/-\o_

Mijn telefoon is trouwens niet zo aardig voor mijn man, als ik zijn naam typ krijg ik als suggestie 'overleden' Y;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colunder, Gitje1973, GoogleAdsense, Indy_Mouse_9 en 24 bezoekers