Quooker, advies gevraagd

Moderators: Mjetterd, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Croo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 20:07

karuna schreef:
Hoe zit het met versheid van water na bv paar dagen weg gaan?

Bij een paar dagen weg is het beter om de quooker aan te laten staan, omdat het anders duurder is om weer het water te laten koken. Volgens mij wordt vanaf ongeveer een week aangeraden om hem uit te zetten. Ik zou dan wel naderhand het oude water weg laten lopen, zodat er vers water wordt gekookt.

Croo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 20:09

moonsparkle schreef:
Wij hebben er ook een op het werk, maar daardoor lijkt het mij eigenlijk niks. We moeten m regelmatig helemaal ontkalken ook rondom waar het kraantje is geplaatst zit kalk. Als we het niet doen doet die het na een tijdje ook niet meer. Ik dacht trouwens ook dat het veel zou kosten omdat het steeds heet moet blijven, maar dat valt dus mee?

Met de huidige elektriciteitsprijzen kost dit ongeveer 20 euro per jaar dacht ik. Maar omdat dit systeem veel efficiƫnt per om gaat met het verhitten van water, bespaar je geld als je heet water uit de quooker haalt ipv kookt in een waterkoker of pan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie