Ervaringen Bookchoise.com

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 11:48

Ik heb een bookchoice abonnement tot einde van volgende maand.
Ik vind het heel makkelijk werken en doordat ik boeken kreeg ipv zelf uitkiezen, las ik ook weer eens wat nieuws.

Ik download de boeken op mn MacBook vanaf de website en kan ze dan zo makkelijk op mijn ereader zetten (en als ik wil op mn iPad). Ik geloof dat je wel kan lezen op iPad en ereader, maar bij mij liep de synchronisatie niet zo soepel (kan ook aan mij liggen).

De boeken blijven gewoon op mn MacBook staan, dus kan ze zo opnieuw lezen als ik zou willen.

Als je meer vragen hebt, moet je het maar zeggen!

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion



Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 13:48

Yesterday schreef:
Iselda schreef:
Ik heb een bookchoice abonnement tot einde van volgende maand.
Ik vind het heel makkelijk werken en doordat ik boeken kreeg ipv zelf uitkiezen, las ik ook weer eens wat nieuws.

Ik download de boeken op mn MacBook vanaf de website en kan ze dan zo makkelijk op mijn ereader zetten (en als ik wil op mn iPad). Ik geloof dat je wel kan lezen op iPad en ereader, maar bij mij liep de synchronisatie niet zo soepel (kan ook aan mij liggen).

De boeken blijven gewoon op mn MacBook staan, dus kan ze zo opnieuw lezen als ik zou willen.

Als je meer vragen hebt, moet je het maar zeggen!


Was het gemakkelijk om het abonnement op te zeggen?


Ja, heel gemakkelijk!

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 14:59

Yesterday schreef:
Lipstick schreef:
Ik heb mijn abonnement nu voor de 2e keer opgezegd, geen problemen mee gehad.
Makkelijk te downloaden boeken, maar ik vond de keuze niet altijd wat.
Ik heb nu zelf een kobo plus abonnement bij bol.com
Wat duurder, maar veel keuze!


Hier heb ik inderdaad ook al is naar gekeken maar ze zijn inderdaad een heel stuk duurder. Ik heb in mijn mail een aanbieding gekregen voor 2 euro per maand. Dus op jaarbasis 24 euro voor 96 boeken. Dat vind ik heel goedkoop maar vaak als het te mooi lijkt om waar te zijn is het dat ook, vandaar mijn topic. :')


Ik heb dat abonnement ook via een actie gedaan, €3 per maand ofzo. Sommige boeken vind ik niks, maar er staan er ook nog een hoop op mijn leeslijstje. Heb nu alleen even zoveel boeken, dat ik daarom t abonnement nu maar stop. Heb niet altijd even veel tijd om te lezen, dus moet er nog flink wat. Het fijne aan bookchoice is dat de boeken echt van jou zijn. Bij kobo plus ofzo is dat niet, Heb dat abonnement 2 maanden gehad in de zomer omdat ik nog een aantal boeken wilde lezen.

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnneMarijeP, herous, iphyn en 70 bezoekers