Google account van kind geblokkeerd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lente
Berichten: 27767
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Google account van kind geblokkeerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-18 20:23

Vergeef me als ik in mijn immense frustratie niet duidelijk ben.

Het volgende gebeurde; mijn kind van bijna 14 kon plotseling haar google account niet meer in omdat ze de minimumleeftijd voor gebruik niet heeft bereikt (16).

Na een zoektocht kwam naar voren dat kinderen een Google account kunnen hebben mits deze gekoppeld is aan een ouderaccount, via Family Link. Ik heb de Family Link app gedownload op mijn telefoon. Kind moest daarna ook Family Link downloaden op háár telefoon.

Dit ging niet, want de playstore deed het niet want haar Google account was geblokkeerd. Ik heb vervolgens via mijn Google account in de playstore de app gedownload (daarna was het nog een hels karwei om mijn account weer van haar smartphone af te krijgen).

Vervolgens geeft de Family Link app op haar telefoon aan dat er een fout is, als ik haar account aanklik om te linken. Dit laatste komt waarschijnlijk omdat haar account geblokkeerd is.

DUS... Ze kan alleen maar gebruik maken van haar Google-account als ik die link aan mijn account maar ik kan haar account niet linken omdat hij geblokkeerd is. -:(- -:(-

(Dat knarsen wat je hoort zijn mijn tanden).

Is er iemand die me kan helpen hoe we dit oplossen? Ik sta op het punt om alles waar google op staat linea recta uit het raam te flikkeren _-:(


Zoe_97

Berichten: 9448
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Google account van kind geblokkeerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 20:26

Dit is dan toch al langer van vandaag. Dit heeft namelijk te maken met de Europese privacy wetgeving die ondertussen al enkele maanden in voege getreden is. Je kan best via het help formulier contact met Google opnemen.

Mystic Realms Border Collies
http://www.mysticrealms.be

Lente
Berichten: 27767
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Google account van kind geblokkeerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-18 20:29

Nee dit probleem ontstond vandaag plotseling. Maar als het maanden geleden was ontstaan was het probleem er niet minder om geweest.
Ik kan met de beste wil van de wereld geen formulier vinden om in te vullen. Heb je een link voor mij?

Zoe_97

Berichten: 9448
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Google account van kind geblokkeerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 20:36

https://support.google.com/?hl=nl
Hier kan je aanklikken geen toegang tot account of hier kom je ook op helpforums terrecht. Ik heb niet verder geklikt omdat mijn profiel natuurlijk niet geblokkeerd is.

Wel vreemde dat ze dan eerst wel nog toegang had. Na het invoeren van die wet zou dit gebeurd moeten zijn bij alle personen jonger dan 14

Mystic Realms Border Collies
http://www.mysticrealms.be

Lente
Berichten: 27767
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Google account van kind geblokkeerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-18 20:40

Die weg heb ik al geprobeerd maar ik kom er daar niet uit.
Geen idee waarom ze eerst nog toegang had. Ze dacht nu dat ze haar leeftijd in móest vullen bij haar Google account omdat ze iets probeerde voor elkaar te krijgen met StudieWijzer Plus. Dat was waarschijnlijk de eerste keer dat ze haar leeftijd invoerde en daarop blokkeerde de boel.

Chocoladeijs

Berichten: 75
Geregistreerd: 30-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:09

Dit heb ik een jaar of zeven geleden ook eens gehad. Mijn account werd gelijk geblokkeerd en na een bepaalde tijd wordt je account ook verwijderd. Als ik het me goed herinner kon je toen wel je account deblokkeren door er iets van een creditcard ofzo aan te koppelen, maar die had ik niet. _-:(
Hopelijk heb jij meer succes dan ik toen :+

Als je een probleem kunt oplossen,waarom maak je je dan zorgen? Als je niet weet hoe je het moet oplossen;probeer dan dit eens... [o]

Kmbrly

Berichten: 1843
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Google account van kind geblokkeerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:12

Zeg ik nu iets heel stoms ?
Waarom niet direct een nieuw account maken onder dat platform van ouderlijk toezicht.

Korte pijn maar bespaart je waarschijnlijk wat ergernis

I know you'll be a sun in somebody else's sky

Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Re: Google account van kind geblokkeerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:17

Even contact met

Google zoeken.. dan kunnen ze je persoonlijk helpen

You only live once. Make the most of it. Ride as far as you can


Chocoladeijs

Berichten: 75
Geregistreerd: 30-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:23


Als je een probleem kunt oplossen,waarom maak je je dan zorgen? Als je niet weet hoe je het moet oplossen;probeer dan dit eens... [o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CairnTerrier, dalena, Gaabje, hedjuhhh, JoyenUnory, marjan19, Roihi, sunshine, wendyh en 85 bezoekers