Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:52

Ja.. de stappenteller werkt ook voor geen meter

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:21

Ik ben al bijna toe aan de laatste verrassing en was alleen maar puntjes :(

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:43

Scoupy is aan het slapen vandaag denk ik. Nog nika gehoord van de robijn actie als de koopmans..

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:49

Alwiene; alsjeblieft! +:)+
Ik vind stockon echt super! Vooral die 10 eu korting. Via eurosparen heb ik nu ook weer 10 eu saldo.

Vandaag weer fanatiek geweest met goedkoop boodschappen doen. Ik had de Icetea bij Scoupy die je per winkel moet claimen.. Super! Liter ice tea voor €0.06 :+
En nog chippies gratis.

Ik had de tostini ook meegenomen. Alsnog 1 eu, best wel duur voor iets wat ik anders nooit zou kopen.
Leerpuntje :')

Ik had de folders doorgespit; lijstje gemaakt met waar ik de acties zou gaan kopen; maar ben begonnen bij de Lidl. En echt heel veel acties waren alsnog bij de Lidl goedkoper!
M.u.v. de peren bij AH. En de bock biertjes 1+1 gratis bij de Plus. *\o/*

Ik heb ook kattenvoer in bulk aangeschaft vanmiddag (hij krijgt duur spul van de dierenwinkel; Acana en Almo Nature), scheelt ook heel veel! In 1 x een grote uitgave, maar ben er nu pak en beet 5 mnden vanaf. Dus dat is voordeel!

Heel stom maar ik geniet er echt van; goedkoop boodschappen doen. Ik ben mij er wel van bewust dat als je dit altijd moet doen en eigenlijk niet die biertjes kan kopen; en echt geen cent te makken hebt; dat het bittere kost is. :=
Wij hebben het financieel prima, maar wil gewoon niet te veel geld uitgeven aan boodschappen. Vind ik zonde. :')

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:52

Ik heb ook de tostini meegenomen, mooie prijs om een keer te proberen.
Maar zelfs voor een euro vond ik ze niet lekker genoeg haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:54

Roos_M schreef:
Alwiene; alsjeblieft! +:)+
Ik vind stockon echt super! Vooral die 10 eu korting. Via eurosparen heb ik nu ook weer 10 eu saldo.

Vandaag weer fanatiek geweest met goedkoop boodschappen doen. Ik had de Icetea bij Scoupy die je per winkel moet claimen.. Super! Liter ice tea voor €0.06 :+
En nog chippies gratis.

Ik had de tostini ook meegenomen. Alsnog 1 eu, best wel duur voor iets wat ik anders nooit zou kopen.
Leerpuntje :')

Ik had de folders doorgespit; lijstje gemaakt met waar ik de acties zou gaan kopen; maar ben begonnen bij de Lidl. En echt heel veel acties waren alsnog bij de Lidl goedkoper!
M.u.v. de peren bij AH. En de bock biertjes 1+1 gratis bij de Plus. *\o/*

Ik heb ook kattenvoer in bulk aangeschaft vanmiddag (hij krijgt duur spul van de dierenwinkel; Acana en Almo Nature), scheelt ook heel veel! In 1 x een grote uitgave, maar ben er nu pak en beet 5 mnden vanaf. Dus dat is voordeel!

Heel stom maar ik geniet er echt van; goedkoop boodschappen doen. Ik ben mij er wel van bewust dat als je dit altijd moet doen en eigenlijk niet die biertjes kan kopen; en echt geen cent te makken hebt; dat het bittere kost is. :=
Wij hebben het financieel prima, maar wil gewoon niet te veel geld uitgeven aan boodschappen. Vind ik zonde. :')


Hier hetzelfde, hoef nergens op te letten maar ik vind het zo zonde om aan boodschappen meer uit te geven dan nodig is!

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:55

vec schreef:
Ik heb ook de tostini meegenomen, mooie prijs om een keer te proberen.
Maar zelfs voor een euro vond ik ze niet lekker genoeg haha


Haha ja,..\

Zelf n keer n broodje met mozzarella en rode pesto is goedkoper en ik denk een stuk lekkerder. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:56

Lees stilletjes mee :P , ben momenteel fanatiek met bonnetjes voor scoupy voor zegeltjes in de app :)) . Heb al aardig wat van mam gekregen , zit er ook een max op of kan ik gewoon lekker doorgaan zo ?


Maak sinds kort weer een boodschappenlijst , doel is vooral wat meer aan de groente en minder naar de winkel . Had voorheen moeite met 40 euro elke week en nu kan ik het met 20 makkelijk doen :+ . Eet 2 dagen bij mijn ouders , deze week 3 keer dat scheelt ook enorm . Wat minder snaaigoed is gelijk beter voor mij , zet de prijzen erachter dan kan ik op den duur thuis uitrekenen wat de boodschappen zouden moeten kosten :') (en in de winkel reken ik hoe het met budget gaat)

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:57

Hoe werkt dat met de bonnetjes bij Scoupy?

Sani

Berichten: 27358
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:58

Zo, mijn Dolce Gusto koffie is bezorgd via Stockon. :D
6 doosjes voor 12 euro. :)

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:58

Haha dan heb je je koffie echt goedkoop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:59

vec schreef:
Hoe werkt dat met de bonnetjes bij Scoupy?

Elke 10 euro krijg je een zegeltje op je online kaart , bij 15 is die vol.

Is echt kneuterig want je krijgt amper wat voor een volle kaart :')

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:02

Ooo ik zie het nu inderdaad. Dat vind ik niet interessant want heb enkel een bonnetje wanneer ik scoupy haal.

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:05

Bij de appie zijn de verspakketten in de aanbieding! Ik heb rode linzen soep genomen. Was erg lekker voor die 2 euro bijna 1,5 liter soep. Van het weekend eens kijken om pompoensoep te maken.

Geen idee wat ik moet eten deze week. Morgen zelf pasta maken met champignons en blauwe kaassaus, rucola en walnoot. Vandaag wraps op en daar heb ik er nog 2 van over. Dus mooi voor de lunch morgen met het laatste kommetje soep.

Heb ook zalm op het menu staan alleen geen idee wat ik erbij moet eten. Heb nog groene asperges liggen dus denk daar iets mee. Blegh echt geen zin om dingen te bedenken. Mijn zoontje heeft een stomme periode dat alles bah is. Roept de hele dag alleen maar pizza pizza :')

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:05

Je kan voor alle dagelijkse boodschappen het bonnetje inleveren, ook van de Etos, DA en Kruitvat, vind de 2 euro uitbetaling voor het simpelweg meenemen van een bonnetje wel de moeite.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:08

zonnebloem18 schreef:
Je kan voor alle dagelijkse boodschappen het bonnetje inleveren, ook van de Etos, DA en Kruitvat, vind de 2 euro uitbetaling voor het simpelweg meenemen van een bonnetje wel de moeite.


maar dan neem ik ook nooit een bonnetje mee, zonde van het papier.

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:17

Coconut schreef:
Hoe vaak heeft Stockon nieuwe aanbiedingen?
Ik zie nu al twee weken dezelfde aanbiedingen?

Hangt ervan af vertelde ze.. Acties hebben een bepaalde looptijd en verschilt per product.

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:18

Ik hoorde van Stockon dat ze binnenkort ook vers krijgen!

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:37

Helemaal niet gelet op de acties van Stockon. Wel net de 2e bestelling gedaan, echt wel handig voor de babyvoeding en dolce gusto.
Voor €12,90 een pak poedermelk, 2 doosjes koffie en nog wat losse dingen die hier altijd gebruikt worden.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 11:25

vec schreef:
Ik heb ook de tostini meegenomen, mooie prijs om een keer te proberen.
Maar zelfs voor een euro vond ik ze niet lekker genoeg haha



Hier hetzelrde vriend vond het niet echt lekker. Gaan we dus niet weer halen.
Ik ben ook fanatiek met de bonnetjes is toch leuk en maakt mij niet uit dat ze kunnen zien wat ik koop...

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 12:22

Hier ook actief met de bonnen. Heb al 1 "spaarkaart" vol, en de tweede ook al bijna. :)

Amber_anne

Berichten: 6912
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 12:34

Tostini ging er bij vriend wel in maar van mij hoeft het niet hoor

Vind het wel altijd leuk om nieuwe dingen te proberen

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 12:57


Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 14:19

Ik kom bijna nooit aan de 10 euro, dus bonnen sparem heeft hier geen zin helaas, heb er nog maar 2...

Eindelijk Robijn hier goedgekeurd, krijg gewoon het volledige bedrag terug. Het andere van scoupy zelf die Koopmans, is errrrug langzaam zeg, ben dat niet gewend joh! :')

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 15:35

@Roos, heerlijk he, als het niet nodig is tóch koopesjagen <3

@Vec, ze hebben nu natuurlijk al een klein stukje vers, maar t zou handig zijn om ook andere verse producten te kunnen bestellen bij ze ja :D


Tostini heb ik niet gehaald, ik vond een euro nog duur voor wat je krijgt. En als ik de reacties zo hoor is dat een goede beslissing haha.

Kreeg daarstraks weer een mailtje van Stockon dat ze 1 product uit mijn bestelling niet kunnen leveren. Natuurlijk vervelend, maar wel fijn dat je die optie nu gewoon krijgt om het te vervangen, in plaats van pas bij levering merken dat het er niet bij zit!