Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 19:37

De mayo had ik gelukkig gelezen dat het een kleintje moest zijn. De spread staat inderdaad bij het zoete broodbeleg. Let op, na AANKOOP (dus niet na openen) in de koeling bewaren, en geopend vrij beperkt houdbaar ook nog dacht ik. Heb hem poosje terug bij de Jan Linders gekocht toen hij daar in de geld terug actie zat.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:22

Sting schreef:
@Alwiene: Hoe weet een potje dat hij verhuist is van winkel naar particulier? >;) Ik had het ook gelezen hoor, en een dag later opgemaakt, staat nu braaf in de koelkast. Maar toch, ik vind dat een vreemd voorschrift :')


Absoluut helemaal mee eens, máár ik denk dat het product erg gevoelig is voor temperatuurschommelingen of een vrij lage maximum temperatuur heeft. In de supermarkt is de temperatuur over het algemeen vrij goed gereguleerd en stabiel. Ik kan me voorstellen dat dat de reden is dat het daar wél buiten de koeling staat, maar men het thuis beter wel in de koeling kan zetten. Het is echter speculatie, want ook ik trok mijn wenkbrauwen er bij op hoor! :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:40

joyce_eddy schreef:
Mandyy schreef:
Ik heb het gisteren om 13:37 uur ingediend en nog geen mail gehad.
In de app zie ik wel dat het goedgekeurd is.

De mails zijn laat tegenwoordig maat in de app wordt het inderdaad wel bijgehouden


Ja dat viel mij ook al op dat de mails later komen dan de werkelijke gebeurtenissen. Vreemd effect geeft dat. Heb al menigmaal tegen mijn telefoon geroepen "Joh je meent het" omdat ik het allang gezien had dat het er opstond of wat dan ook.

Gisteren naar de 50plus beurs geweest. Wat kleinspul aan gratis dingen gescoord (pennen, tasjes, pepermuntjes, autogeurhanger, dat soort werk). Maar vooral erg prettig dat ik een aantal supplementen die ik nodig had met héle fijne korting heb kunnen scoren. Dus leuke dag gehad, en zelfs als ik reis en parkeerkosten meereken was het een goede bezuinigingsactie :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:45

vec schreef:
Klinkt leuk zo'n beurs!

Ik weer wat scoupys en optimel ingestuurd.

Kon de mayonaise in kleine fles niet vinden


Die mayo hier gewoon bij een Jumbo gehaald. Alleen zag later op de bon dat er 50% korting op zat. Maakte gelukkig verder niet uit, kreeg nu gewoon het restbedrag terug dus prima. Maar dacht daardoor wel van goh zou deze eruit gaan dat er zo'n korting op zit?

Ik moet de Eurosparen acties nog halen van de week. Alle Scoupys die ik wilde had ik al in huis. Hoop dat ze zo actief blijven met nieuwe (goede, gratis) acties :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 13:27

Amber_anne schreef:
Weet iemand of het kan om 2 scoupy accounts op 1 adres te hebben of moet ik dan een ander adres gebruiken?


Is geen enkel probleem, zolang het om 2 personen gaat met ieder een eigen emailadres én bankrekeningnummer is het woonadres niet belangrijk. BEHALVE let op: Er zijn soms acties van Scoupy BUITEN de app om (die doe je dus ook niet vanaf een account) die gaan per huishouden, ipv per persoon. In de Scoupy app zelf check ik altijd automatisch even de voorwaarden maar daar nog nooit meegemaakt dat het per huishouden ging, altijd per persoon.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 15:20

Myfairytale schreef:
Alwiene schreef:


Is geen enkel probleem, zolang het om 2 personen gaat met ieder een eigen emailadres én bankrekeningnummer is het woonadres niet belangrijk. BEHALVE let op: Er zijn soms acties van Scoupy BUITEN de app om (die doe je dus ook niet vanaf een account) die gaan per huishouden, ipv per persoon. In de Scoupy app zelf check ik altijd automatisch even de voorwaarden maar daar nog nooit meegemaakt dat het per huishouden ging, altijd per persoon.


Maar haal je die acties wel tegelijkertijd? En dan 2x betalen aan de kassa? Of ga je een 2e keer of naar een andere supermarkt ervoor?
En die moet je dan indienen via de website?


Gewoon op hetzelfde moment maar op een APARTE bon. Je kunt een bon niet op 2 accounts voor dezelfde producten gebruiken, ook niet als ze er 2x op staan. Maar gewoon direct na elkaar afrekenen is geen probleem. Doe het altijd, voor 3 accounts en zelfs wel eens voor 5 gedaan als ik voor zus moest meenemen. Ik het begin wel eens een afkeuring gehad omdat ze toen niet goed naar het bonnummer keken en dachten dat het dezelfde bon was. Inmiddels lijkt de techniek verbeterd want al heel lang geen problemen meer mee gehad.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 16:12

Nee je moet de bon uploaden dus dan moet je het echt wel in de actieperiode kopen en die begint pas de 21e.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 16:34

Dat kan maar hoeft niet hoor. Als ik er 3 doe zet ik mijn eigen boodschappen op bon 1 erbij en bon 2 en 3 zijn dan vaak identiek (tenzij verschillende varianten van een actieproduct) en dat geeft tegenwoordig absoluut geen problemen meer.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:24

Mijn eigen scoupy account staat op bijna 330 euro maar ben ook al lid sinds februari 2015 :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 09:51

mystery1980 schreef:
pfff heb een afgekeurde scoupy, heb het tig maal terug gelezen maar heb echt het goede gekocht, hoeveelheid is goed, type en merk klopt ook. Alleen geeft scoupy aan 3,49 echter het product was in de winkel voor 1,99. bij scoupy kreeg je hem nu voor een euro dus verwachtte gewoon 0,99 terug. Heeft Scoupy ergens een mail adres om dit aan te kaarten dat jullie weten?


Ja mailen kan klantenservice@scoupy.com , maar bellen is sneller: 020 4609098

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 10:36

https://probeerrobijn.nl/ Kost op dit moment bij Kruidvat minder dan 5 euro en dus gratis. Meestal gaan deze acties per huishouden maar deze is per persoon. Mijn ouders wilden hem niet, dat maakt 3 stuks voor mij :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 13:33

Mandyy schreef:
Ik was net bij kruidvat en het was 6,99 euro.


Dat zijn de grote flessen! Die zijn in een aanbieding nog 7 euro. Je moet de 21 wasbeurten hebben!

Ik haal ze meestal van Pepper.com af dit soort acties ;)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 13:44

Carola, je moet echt een aparte email én bankrekening hebben. Dus gewoon per echte persoon zeg maar. Ik dien in voor mezelf, partner en vader en dat gaat prima maar zijn aparte namen, emails en rekeningen :)

Ik had mazzel, vriendin moest 3 Kruidvat winkels langs, ik had meteen bingo bij de eerste Kruidvat en die had ook de 3 benodigde flessen, ideaal!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 13:52

fohadie schreef:
F_inley schreef:
Ik kan de allerkleinste nergens vinden hier in de buurt je moet die van 220 ml hebben.



Ik koop hetvmerk nooit dus geen idee hoeveel verschillende er bestaan. Er stond een grote en een kleine. De kleine was 200 nogwat maar blijkbaar bestaat er nog een kleinere? Ik was ook 10cnt meer kwijt dan wat er bij Scoupy staat..


Of ze hebben hem bij Scoupy per ongeluk onterecht afgekeurd. Welke heb je? Kijk even op je verpakking wat de inhoud is en als je denkt dat het wél klopt even contact opnemen met Scoupy. Waar mensen werken worden fouten gemaakt immers :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 13:58

F_inley schreef:
Bij mijn robijn is in mijn voordeel wat fout gegaan ik dacht hoe kan ik nou 3.10 betaald hebben.
Op de fles zit een sticker 4,49 hij is aangeslagen voor 3,99 en daar is nog eens 0.80 korting afgegaan.


Die 20% klopt wel, en volgens mij heb ik hetzelfde betaald. Die 20% is stapelkorting. En Hij staat voor 3,99 in de folder, dus het klopt wel, alleen die 4,49 klopt dus niet hihi.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 15:00

Mandy, dat lijkt wel verkeerd geprijsd dan, want ik was er net en de grote flessen waren 6,99 maar de kleine echt niet. Heel raar!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 15:50

_Kellyy schreef:
Ik heb hier een fles van Robijn 735 ml voor normaal €6,99 bij Kruidvat, nu voor€3,99 en ging nog 20% stapelkorting af. Had hem voor €3,20.

Gelijk een aantal voor anderen meegenomen (wel een aparte bon). Heb bij mijn broertje alleen mijn e-mailadres gebruikt, maar wel zijn naam, adres en rekeningnummer.. We gaan het zien. :-D


Dus je hebt 2x ingediend op 1 emailadres? Dat is vragen om problemen, waarom heb je niet even een aparte email aangemaakt dan?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 17:24

marlonFloris schreef:
Mhh. Ik heb er net ook 2 gehaald en apart afgerekend. Ben nu thuis en zie dat bij de color niet het care serum logo er niet opstaat... hopenlijk geeft dat geen probleem. Op de bon staat bij de witte niks bijzonders bij op namelijk.

[ [url=m/LrvirZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat staat er op je bon? Bij mij staat er Robijn Color, 3,99 en dan gaat er nog stapelkorting vanaf. Als er bij jou hetzelfde opstaat zal je er zo doorheen komen ga ik vanuit ;)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 18:07

@MarlonFloris volgens mij is die precies t zelfde. Denk niet dat ze daar iets aan kunnen zien dus komt vast goed!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 20:42

kelliiee1993 schreef:
Ik wil net via stockon nog eens boodschappen bestellen, omdat ik nog stocktegoed heb.
Maar kom niet verder in het bestelmenu.
Heel vervelend.

Morgen ook even kijken voor de robijn actie.


Hey wat raar. Je maakt niet dezelfde fout als ik he, dat je op Eenmalig klikt en dan verwacht dat ie vanzelf verder gaat? Want dat dacht ik de eerste keer laatst toen ik opnieuw bestelde (eerder was die optie er niet) en duurde ff voor ik door had dat je helemaal omlaag moet scrollen naar 'verder' :+

Iedereen trouwens die via mijn code besteld heeft echt super bedankt, ik hoop dat iedereen blij is met zijn boodschappen met korting, ik ben in ieder geval enorm blij met mijn korting, begon van de week ineens 'te lopen' en bij elk mailtje dat ik 10 euro Stocktegoed erbij heb spring ik weer een gat in de lucht :D

Ben op dit moment weer aan het puzzelen met mijn vermoedelijke intoleranties, en als daar wat uit komt zal een flink deel van mijn voorraad voor mij waarschijnlijk niet bruikbaar meer zijn. Dan is het toch wel heel fijn om met een mooie korting die aan te kunnen vullen met dingen die ik dan wél kan eten <3

@Kelly, super dat het gewoon goedgekeurd is, ik denk wel dat je geluk gehad hebt en zou het er een volgend keer niet op wagen als je zo makkelijk een extra mailadres kan maken. Aan de andere kant: ze zijn wel slordig hoor. Ik had voor mijn partner dit keer ingediend op een mailadres wat niet hetzelfde is als haar Scoupy mail, krijgen we meteen een mailtje van goh wat leuk, welkom bij Scoupy.. uhm, ja want een mailadres zegt veel meer dan een naam, adres en geboortedatum natuurlijk he :+

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 20:46

Banyu schreef:
Is de stockon echt alleen via app te doen? Vind momenteel via laptop fijner..


Helaas is het alleen in de app, ik vind dat ook vervelend. Daarom van de week aan het zoeken geweest naar een oplossing. Een echte oplossing heb ik niet gevonden, maar wel iets wat voor mij wel een beetje werkt. Ik heb eerst geprobeerd met een Android simulator op de pc (2 zelfs) maar dan zei de Playstore dat mijn versie niet geschikt was, helaas pindakaas. Ik heb nu een programma op mijn PC gezet, genaamd Vysor, waarmee ik mijn mobiele telefoon kan besturen vanaf mijn pc. Die koppel ik dus aan via USB, geef de benodigde toestemming en daarna zie ik op mijn pc/laptop hetzelfde als op mijn telefoonscherm. T is dus geen web interface, maar gewoon hetzelfde als op je telefoon, maar je kan wel je toetsenbord en muis gebruiken en ik vind het wel rustiger beetje rondkijken op die manier :)

Ik vind het onder andere handig omdat ik makkelijk kan switchen naar mijn browser om even te kijken wat iets bij AH of Jumbo kost enz.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 10:01

just_kiki schreef:
Niet toch? Want het mag icm korting. Stond er bij deze keer.
En dit is 1 aanbieding. Lijkt mij dus €2,
Toch :=


Nee cobiiie heeft gelijk hoor. Korting mag, maar wordt wel verrekend. Dus in dit geval 7 euro voor 2 flessen, dus 3,50 per fles. Je krijgt 1 fles vergoed met een maximum van 5 euro. 1 fles kost 3,50 in deze berekening dus dat krijg je vergoed en de rest betaal je zelf :)

@Kellie, ik ben het zelf aan het uitzoeken en weet dat het heel beperkt is wat voor intoleranties er erkend worden voor dat soort regelingen. Maar wel heel erg bedankt voor het meedenken!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:04

Oh ja Coca Cola kán af en toe heel snel zijn, LOL. Fijn dat je toch nog geslaagd bent voor de Robijn!

Ik had te lang getwijfeld over mijn nieuwe Stockon bestelling, wilde voor morgenavond bestellen maar die zat nu al vol. Maar nu komen ze woensdagavond :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 14:35

@Roos, heerlijk he, als het niet nodig is tóch koopesjagen <3

@Vec, ze hebben nu natuurlijk al een klein stukje vers, maar t zou handig zijn om ook andere verse producten te kunnen bestellen bij ze ja :D


Tostini heb ik niet gehaald, ik vond een euro nog duur voor wat je krijgt. En als ik de reacties zo hoor is dat een goede beslissing haha.

Kreeg daarstraks weer een mailtje van Stockon dat ze 1 product uit mijn bestelling niet kunnen leveren. Natuurlijk vervelend, maar wel fijn dat je die optie nu gewoon krijgt om het te vervangen, in plaats van pas bij levering merken dat het er niet bij zit!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:41

Had hier niet laatst ook iemand een fles wasverzachter bij de Stockon bestelling zitten die niet besteld was? Heb er ineens een fles Robijn bij zitten, heb het meteen gemeld via de app, maar denk dat ze het nogal druk hebben want na een eerste bericht van 'ik kijk even mee en kom zo bij je' is het nu al ruim 20 minuten stil :=

Edit: En er was antwoord. Ze heeft geen idee hoe het komt maar ik mag hem gewoon houden (gratis uiteraard). Super service weer! *\o/*

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: pony33, Vagabondo en 3 bezoekers