Smartwatch/activitytracker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Smartwatch/activitytracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-18 21:23

Hi,
Ik ben met aan het oriënteren voor een smartwatch of Activitytracker.

Het liefste een smartwatch omdat ik een horlogeuitvoering gewoon weg het mooiste vindt, maar nu kwam ik bijvoorbeeld ook de fitbit charge 2 tegen die ik wel mooi vind. Daar kan je dus ook van Milanese style bandje bij aanschaffen zodat het meer een horloge wordt. Ik stond op het punt deze te bestellen maar helaaszal deze niet passen want die is vanaf 16cm en mijn pols is precies 15cm.

Afbeelding

Afbeelding


Nu kwam ik op de Garmin vivomove sport en de Nokia steel HR

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De garminvivomove vind ik op de foto wel mooi maar ben bang dat die best grof is en wellicht qua donker rosé kleur niet altijd mooi matcht.

Verder zie ik door de bomen het bos niet meer haha.

Ik zoek eigenlijk de opties stressmeter, slaapmeter, stappen teller, geschikt voor sporten, muziekbediening,notificaties en (whatsapp) berichten etc.
Budget 200 euro ongeveer.

Niet te grof want hem maar smalle polsjes. (Ohja bandjes geschikt voor deze maat a 15cm)

Wie weet hebben jullie ervaring met bovengenoemde of nog tips voor mij om naar te kijken? Thanks!

Edit: geschikt voor android

Tailormade Bollywood Brettonwoods x Rambo 02-08-2020 het gaat je goed daarboven grote vriend


KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 10:43

Dank je Winged ik ga deze eens opzoeken.

Liespower klopt dat de fitbit charge maat S wel past, maar ik wil dan eigenlijk die mileneese bandjes en die zijn vanaf 16cm..

Tailormade Bollywood Brettonwoods x Rambo 02-08-2020 het gaat je goed daarboven grote vriend


KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Re: Smartwatch/activitytracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 19:17

Ik heb eens op Ali gekeken en daar hebben ze mooie bandjes! Vanaf 14.5 cm dus kan prima. Die originele zijn vanaf 16 cm maar dat hoeft van mij niet vind het wel leuk om te kunnen wisselen. Misschien dat ik toch voor de fitbit2charge ga dan.
Morgen inderdaad eerst eens live bekijken bij mediamarkt. Wilden we afgelopen weekend al doen maar is er niet van gekomen.

Tailormade Bollywood Brettonwoods x Rambo 02-08-2020 het gaat je goed daarboven grote vriend


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers