Samenwonen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Samenwonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 15:46

Ik ga binnen nu en een half jaar hopelijk samenwonen. Nou studeer ik nog en werkt mijn vriend fulltime. Dus je kan wel nagaan dat we dat niet 50-50 doen. Maar daarbij werkt hij 40 uur per week en ben ik meer thuis om te studeren etc. Dus zorg ik er ook voor dat het eten op tafel staat, het huis schoon is en de kleren schoon in de kast hangen. :)
Daarmee trek ik het dan recht. Het wordt denk ik naar ratio verdeeld, dus ik 1/3e en hij 2/3e. :)


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Samenwonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 15:50

Ik woon trouwens al 3 jaar op mijzelf in een studentencomplex. Mijn vriend komt vanuit huis. (we zijn dan 23 en 25).

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 17:49

Jolynne schreef:
Maar waarom naar rato verdelen eigenlijk? Ik ben student en verdien maar 1/3 van wat hij verdiend, maar toch is het steeds 50/50 qua kosten. Zou eerlijk gezegd niet eens willen dat m'n vriend meer betaald omdat ik nog studeer en hij al werkt. Wel hou ik nog steeds voldoende over omdat we beiden geen lening moeten aangaan, omdat het huis al compleet afbetaald is.

Maar even serieus. Welke student kan nou in een afbetaald huis wonen... :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amco, Duran123, Nymphe, rocky_1995, Roodvos, SannevZ, TinkerTreas, Vagabondo en 83 bezoekers