Scooter

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Achaiah
Berichten: 575
Geregistreerd: 18-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 08:36

Ik heb jaren scooter gereden en merk zegt me niet zoveel.. Ben het niet helemaal eens met geen Chinees kopen.
Ik heb een Peugeot gehad en die zag er nog best goed uit vanaf de buitenkant, was niet eens oud, maar t kreng heeft me meerdere malen laten staan. Van binnen was veel kapot, viel op een gegeven moment midden op de weg uit, wou de komende 20 minuten ook niet meer starten, ellende.

Ik heb ook 2 grande retro Chineesjes gehad en die hebben me nooit laten staan. Jaren met veel plezier op rondgereden. De laatste snor kreeg kuren, kwestie van nieuwe bougie, nieuwe luchtfilter, uitlaat bout weer goed vast en hij liep weer als een trein. Onder de €50,- hele reparatie weer klaar. Motorisch zijn die Chinese dingen gewoon prima.

Ik weet niet wat je budget is maar ik heb altijd scooters rond de €400 gekocht en waar je naar moet kijken vooral tweedehands is de onderkant, als die helemaal kats verroest is en de gaten erin vallen kun je beter verder kijken. De bougie (die branden weleens door) en hoe soepel die start (nu is het zomer dus willen ze allemaal wel, ga eens met vochtig weer kijken) en qua kilometerstand zou ik onder de 10.000 blijven) verder is het gewoon een gokje. Altijd.


Achaiah
Berichten: 575
Geregistreerd: 18-06-17

Re: Scooter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 08:46

Ik dacht te lezen dat tweedehands ook een optie was, het is ook maar gewoon advies, misschien heeft iemand er wat aan :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Fee_, Kmbrly, maitestar23, Mitch_Beauty, Nicollevs, nutmeg, Rhinocornn, Sannens, senna21, Winterram, xPabloBokt en 33 bezoekers