ingeschreven bij woningbouw? voor het geval dat...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 10:50

Ik huur eigenlijk alleen particulier, nadat ik bij de woningbouw alleen in drama woningen terecht kwam;) Buren die de hele dag opletten wat je doet en de politie bellen omdat ze vinden dat je 2 van je honden te weinig uitlaat(ook al slapen ze nog als ik de eerste ronde doe en de laatste ronde zijn de gordijnen alweer dicht en 1 hond extra uitgaat ivm training dus die zagen ze meer) of bij een andere een buurman die midden in de nacht met een mes voor je deur staat. En was bij beide geen tokkie buurt eigenlijk.
Heb particulier altijd binnen paar dagen een woning.
Maar sta volgens mij echt al 15 jaar ingeschreven bij 1 woningbouw, moet die inloggegevens nog eens opzoeken. Heb mij al heel jong ingeschreven bij verschillende, zodat ik als ik niet meer op kamers wilde wonen zo ergens anders heen kon.


Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 10:53

Roodvos schreef:
Ik vind het wel verbazingwekkend dat nog steeds heel veel (jonge) vrouwen hun financiƫle onafhankelijkheid overboord gooien in een relatie en al helemaal als er kinderen komen.

Ik hoor ook heel vaak dat mensen alleen een gezamelijke rekening hebben :') Ik ben veels te zelfstandig om zoiets ooit te doen, naja sowieso zou ik niet echt samen kunnen wonen :P
Is toch wel handig als je gewoon je eigen rekening hebt en daarop een mooi bedrag spaart voor als het ooit nodig zou zijn. Je kan er nooit vanuit gaan dat je echt voor altijd samen bent.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Black_Moon, Fair, Galaika, IASCrawler, Kieffertje, Morpheus81, Paloma_Janet, R0SE, VuurVleugels en 27 bezoekers