Samsung Galaxy S9 / S9+

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8261
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:34

Pff, wat een geld en net nu ik aan het sparen ben :+

Als mijn s7 edge op is wil ik wel weer mooi in de lijn mee en een s9 (eerst s1, s3, s5 en nu s7) maar hopelijk duurt dat nog even.

Lienek, ik heb ook een edge maar nog maar 1x een barst in gehad. Heb ook niet het idee dat ze breekbaarder zijn dan de telefoons die ik voor mijn samsung reeks had. Ik gooi er regelmatig mee en ook vanaf het paard liggen ze vaak face-first op straat maar dit was mijn eerste barst bij de Samsung familie :)

Goshtattack, even op de samsungsite kijken. Komt er op neer dat je op een onbeschadigd werkend toestel een bedrag +100€ inruilkorting krijgt op de nieuwe s9 en je je oude toestel mag gebruiken tot je de s9 in handen hebt.


Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8261
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 15:13

Bagheera_206 schreef:
Slomo werkt inderdaad alleen bij voldoende licht. Je maakt in feit heel veel foto's met een hele korte sluitertijd en als er niet genoeg licht is worden ze inderdaad donker.


Dat dacht ik eerst ook maar na de filmpjes die in de link van jolien lijkt dat niet te zijn wat er aaan de hand is. Ook zijn de kleuren die daar in voorkomen echt slecht. Als ik dit zo zoe denk ik nog 4x na voordat ik overstap. (Al ben ik nogsteeds blij met mijn jaar oude s7 dus is het nog niet nodig maar toch)

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8261
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 23:59

Bagheera_206 schreef:
Je kunt gewoon betalen met je S9 als bij de winkel contactloos kunt betalen. :D


Kan gelukkig net een boel nieuwere telefoons ;)
Met mijn s7 zou ik het ook kunnen en mijn s5 kon het ook al


Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8261
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:26

Er is ergens een kaart waarop de verbindings kwaliteit staat aangegeven, als je googelt vind je hem zo.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8261
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 10:00

Druppie7711 schreef:
Laat maar, vandaag doet hij het ineens wel! :D

Wel een ander vraagje. Ik had op mijn vorige telefoon bokt als startpagina. Dus als ik chrome opende ging hij meteen naar bokt. Als ik dan links naast de website op het huisje drukte ging ik ook naar bokt. Maar deze telefoon gaat dan naar google en dan krijg ik snelkeuzes van mijn laatst gebruikte sites. Kan ik instellen dat hij daarmee ook gewoon meteen naar bokt gaat?


Kan zeker! Op de drie stippen bovenaan, dan naar instellingen. Dan staat er iets van 'homepagina' oid (die van mij staat engels) en daar kan je instellen dat je bokt als home wilt hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flippertje, Jorissie, Nancy__, NinaZ en 76 bezoekers