Opties ontbreken bij Instagram stories

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Opties ontbreken bij Instagram stories

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 15:57

Vage titel, waarvoor sorry :+

Ik heb al lange tijd 2 instagram accounts: één persoonlijke en één voor mijn fotografie. Een hele tijd terug wou ik op de Insta story van mijn fotografie-account een poll plaatsen, maar ik zag tot mijn verbazing dat dit niet kon? Terwijl ik deze opties bij mijn privé account wel gewoon heb. Op mijn fotografie account heb ik enkel de opties locatie, tijd, temperatuur en hashtag staan (en een aantal stickers/emojis). Normaal gezien moet hier dus nog bij staan: poll, gif, vragen en zo'n balkje met emoji die je kan verschuiven ( :') ).

Ik heb de app al geüpdate (en updates verwijderd), onlangs een nieuwe telefoon gekocht maar het blijft een probleem. Onlangs heb ik een 3de account aangemaakt voor foto's van mijn paard, en daar krijg ik wel gewoon ook alle opties.

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik Instagram gewoon contacteren, of zie ik iets belachelijks qua instellingen over het hoofd? :=

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!



billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 16:31

Mijn fotografie-account is niet geregistreerd als bedrijfsprofiel (mijn andere twee ook niet).
Ik heb zo'n 700 volgers op mijn fotografie-account, op m'n persoonlijke account zijn dat er maar 150 :j

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 17:08

Heb hem net op bedrijfsprofiel gezet (wist überhaupt niet dat dat kon haha) maar helaas geen verandering -O-


Afbeelding

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-18 18:04

Ik schop deze weer even omhoog, want het probleem is er jammer genoeg nog steeds :(

Heb ook contact opgenomen met Instagram via de app om het te melden een aantal weken geleden maar geen reactie. Kreeg vlak na verzenden wel een 'melding' dat ze niet alle klachten kunnen lezen en behandelen oid, lekker dan... Heb dus ook geen hoop meer dat het goedkomt eigenlijk :+

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-18 18:16

Allemaal al gedaan. Onlangs ook een nieuwe telefoon gekocht :+

Het ligt volgens mij niet aan de app, maar aan het specifieke accounts. Andere twee accounts hebben wel gewoon alle optie, ook als ik de app heb verwijderd en weer geïnstalleerd.

edit: net maar weer eens contact opgenomen met Instagram, na verzenden krijg je deze melding:
"We kunnen niet elk rapport beoordelen en erop reageren, maar veel inzendingen helpen ons om Instagram voor iedereen te verbeteren". Dus of ze er überhaupt wat mee doen als 1 iemand een probleem heeft?

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Opties ontbreken bij Instagram stories

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-18 20:47

Gho, echt? Zou echt heel stom zijn aangezien verschillende functies (oa gifs) al minstens een halfjaar beschikbaar zijn op mijn andere accounts. Vraag me af hoe ze dat dan in fases toekennen. Gloedje nieuwe gebruikers hebben de functies nl wel allemaal...

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Flying_Angel, Glenda, iphyn, LuCa88, swatch, Witje2 en 62 bezoekers