Peaks

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Peaks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-18 21:54

Heeft iemand hier ervaring met Peaks? Beleggen met kleingeld?
Ik zie het steeds voorbij komen op tv en in advertenties.

Het klinkt heel interessant maar ik wil graag de ins en outs weten voor ik aan zoiets begin. :)

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 22:40

Ik ga dit topic even een flinke schop omhoog geven.

Sinds vorige week vrijdag ben ik begonnen met peaks, dankzij een vriendin waar ik een hele week nachtwacht mee gedaan heb.
Ik ben dit gaan doen omdat het mij onwijs handig leek om makkelijker te sparen. En dankzij mijn vriendin ben ik vriend geworden en hebben wij beide 10 euro cadeau gekregen, mits ik dit 6 maanden probeer.

Zijn er meer mensen die dit inmiddels doen?

https://www.peaks.nl/?url=https://www.p ... _rEALw_wcB

Hier is meer info te vinden :)

Zet ongemerkt geld opzij
Laat je bankafschrijvingen afronden naar de volgende euro en beleg je wisselgeld. Met bankafschrijvingen bedoelen we pintransacties, overboekingen, iDEAL-betalingen en automatische incasso’s. Wil je wat grotere stappen zetten bij het opbouwen van een potje voor later? Dan kun je met de verdubbelaar je afrondingen vermenigvuldigen. Wel twee, drie of vier keer, jij kiest! Het afronden van je bankafschrijvingen is op dit moment alleen mogelijk voor Peakers met een Rabobank betaalrekening.
Of stel je wisselgeld in op een piek (of tien) per dag. Zo zet je elke dag kleine beetjes geld opzij, en weet je precies waar je aan toe bent. Ideaal voor als je geen Rabobank rekening hebt. De koppeling die we nodig hebben om je wisselgeld te berekenen, is namelijk nog niet beschikbaar voor andere banken.
Welke manier van je wisselgeld beleggen je ook kiest, je opzij gezette geld wordt niet per dag, maar één keer per week van je bankrekening gehaald en belegd. Komt het je niet goed uit? Dan kies je voor tegenhouden en wordt je wisselgeld die week niet van je bankrekening gehaald. Zo houd jij de controle over je geld.