Scooter

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

chanicha

Berichten: 12141
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 14:14

Wat Polly zegt een Kymco! Mijn man heeft er een en het is starten en lopen, echt geen miskoop geweest!
Buuf aan de overkant had een Zip, man man iedere ochtend stond ze zomaar 20 minuten, als het niet meer was, te starten!

On bended knee is no way to be free……
Ter ere aan Peter R. De Vries.

ZaZu Curacao vakantiestudio’s/appartementen verhuur, kijk op Instagram!


chanicha

Berichten: 12141
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 14:39

Telpeva schreef:
chanicha schreef:
Wat Polly zegt een Kymco! Mijn man heeft er een en het is starten en lopen, echt geen miskoop geweest!
Buuf aan de overkant had een Zip, man man iedere ochtend stond ze zomaar 20 minuten, als het niet meer was, te starten!

Dat van je buurvrouw heb ik in het begin ook gehad, in mijn geval bleek dat de boel vanuit de fabriek niet helemaal juist afgesteld was. De garage heeft dat op kunnen lossen en hij is sindsdien juist heel betrouwbaar geworden, start altijd direct, ook met vochtig rotweer :j Ik weet niet of je buurvrouw hem nog steeds heeft maar anders zou ik ze dat aanraden dat ze een garage even er naar laat kijken. Het heeft mij toen 40 euro gekost, een kleine prijs om die ergernis op te lossen :D


Telpeva, ze heeft een andere gekocht want met de auto is het geen doen om het centrum in te gaan dus ze had hem echt nodig!

On bended knee is no way to be free……
Ter ere aan Peter R. De Vries.

ZaZu Curacao vakantiestudio’s/appartementen verhuur, kijk op Instagram!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 48 bezoekers