aanbrandlucht in de keuken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Petra_O

Berichten: 3138
Geregistreerd: 24-10-03

aanbrandlucht in de keuken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-18 23:45

Oke, lesje geleerd... niet zomaar de combi stand op je nieuwe combi magnetron testen zonder even uit de zoeken hoe het echt werkt....

Ik wilde een zoete aardappel roosteren, met als resultaat laaghangende bewolking in de keuken, rookmelders op tilt en nu een enorme brandlucht in huis. Lekker bezig dus... die aardappel was echt aan het verkolen.

heeft er iemand tips om de brandlucht zo snel mogelijk weg te krijgen? Ik heb uiteraard direct alles opengegooid. Direct ook de afzuiging aangezet en een ventilator in de keuken gezet.


Petra_O

Berichten: 3138
Geregistreerd: 24-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-18 23:57

Pannetje azijn is wel een idee. heb al wel een bakje azijn staan.

Als het niet weg trekt ga ik maar een ander huurhuis zoeken. Man wat een lucht...

Mijn keuken heeft geen deur, en ik had alles in mijn flatje openstaan... nu ruikt alles ernaar.


Petra_O

Berichten: 3138
Geregistreerd: 24-10-03

Re: aanbrandlucht in de keuken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-18 01:14

Op advies van het internet behalve een pannetje met azijn ook een pannetje met koffieprut opgezet en gelijk maar een lapje over de keukenkastjes gehaald met lekker ruikend schoonmaakmiddel. Ik vond ergens nog een flesje pepermuntolie, dus dat ook maar hier een daar op een doekje gedaan en neergelegd. Mijn huis ruikt nu naar een combinatie van koffie, azijn, pepermunt en verbrande aardappel :D. Ben benieuwd hoe het morgenochtend ruikt....

Petra_O

Berichten: 3138
Geregistreerd: 24-10-03

Re: aanbrandlucht in de keuken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-18 22:18

Het valt al mee, de ergste stank is al weg gelukkig! Af en toe een vleug als ik ergens langs loop. Lang leve azijn en koffieprut:D.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amco, Duran123, Nymphe, rocky_1995, Roodvos, SannevZ, TinkerTreas, Vagabondo en 83 bezoekers