ervaringen afwasbare verf keuken en hondenspetters

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: ervaringen afwasbare verf keuken en hondenspetters

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 17:09

Wij hebben de keuken met van die verf, inclusief het stuk rondom de kookplaat en het werkt fantastisch. Zelfs oudere vet- en etensvlekken (tomatensaus, vetspetters) gaan er met wat water en afwasmiddel gewoon af. Vuile hand-/pootafdrukken is helemaal een seconde werk. We hebben wel de wat professionelere variant gekocht omdat we niet het risico wilden lopen dat alles opnieuw moest.



Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 22:04

secricible schreef:
Yessy schreef:
Wij hebben de keuken met van die verf, inclusief het stuk rondom de kookplaat en het werkt fantastisch. Zelfs oudere vet- en etensvlekken (tomatensaus, vetspetters) gaan er met wat water en afwasmiddel gewoon af. Vuile hand-/pootafdrukken is helemaal een seconde werk. We hebben wel de wat professionelere variant gekocht omdat we niet het risico wilden lopen dat alles opnieuw moest.


Welke hebben jullie gebruikt?

Sowieso is het plan niet om te bezuinigen op verf wb dit. De histor clean vind ik ook geen echt dure verf, maar ik vraag me dan dus wel af of die ook vetspetters ed aan kan...

Even gecheckt maar ik was in de war met de woonkamerverf (die moest een bepaalde kleur die alleen als professionele verf bestond). Voor de keuken hebben we hornbach pearl. Ik denk dat het qua kwaliteit een beetje tussen histor en professionele verf ligt? Het is in elk geval voor ons huishouden perfect en wordt nu al 1,5 jaar regelmatig fanatiek geschrobt :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, ComscoreBot en 116 bezoekers