Elektrische Fiets

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

opisop_shop

Berichten: 15059
Geregistreerd: 19-11-08
Woonplaats: Oostenrijk:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:30

Ik heb een Sparta Ion.
Met achtermotor. Heb deze 2e hands gekocht bij een winkel. Ik fiets enkele reis ongeveer 12km. Hij zit zaaaalig en ik ben met een half uur op het werk. Voor mij nooit meer iets anders dan een dergelijke fiets. Je moet wel proef fietsen inderdaad. Er zit echt heel veel verschil in per fiets qua houding en felheid van de motor bijvoorbeeld maar ook qua geluid.

Oh ja. Die van mij is wel zwaar. Maar hij heeft er ee n parkeerfunctie opzitten, soort gashendeltje voor voor en achteruit ongeveer 3,5 km/uur. Ideaal voor in de fietsen stalling.
Ook zonder ondersteuning is deze nog best te doen qua trappen trouwens, dat heen ik bij het proef fietsen ook steeds getest.

~ When life gives you mountains, put on your boots and hike ~


opisop_shop

Berichten: 15059
Geregistreerd: 19-11-08
Woonplaats: Oostenrijk:)

Re: Elektrische Fiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 21:10

Ik fiets 27km/uur als ik gewoon door fiets maar fiets wel langs Open stukken idd.

Tot nu toe alleen een aantal keer spaken kapot in achterwiel maar nu was het fietspad hier afgelopen winter heel slecht met hoge boomwortels erin en ben ik zeker niet de lichtste... Met de motor zelf geen problemen gehad.

~ When life gives you mountains, put on your boots and hike ~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, herous, iphyn, Kla4tje, lientje80, Liseef, Witje2 en 61 bezoekers