Samsung galaxy s8 en s8 plus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sourire
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 00:15

Stamper schreef:
Als ik een melding wegveeg, dan is het nummertje ook weg. Jammer best irritant. Iemand enig idee?


Hoort bij de update zag ik staan, zien ze schijnbaar als verbetering. Ik vind het ook niks.

Edit: Bij email staat bij mij wel een nummertje zolang je de melding niet wegveegt.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 02:19

Sourire schreef:
Stamper schreef:
Als ik een melding wegveeg, dan is het nummertje ook weg. Jammer best irritant. Iemand enig idee?


Hoort bij de update zag ik staan, zien ze schijnbaar als verbetering. Ik vind het ook niks.

Edit: Bij email staat bij mij wel een nummertje zolang je de melding niet wegveegt.


Toch jammer. Want veeg soms in vluchte snel weg. En dan vergat ik het wel eens. :+

Vooral email ook irritant maargoed. Het zij zo dus. Misschien herstelt dat zich Nog.

Goldwynn

Berichten: 1427
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 13:34

Hm. Ik negeer de update al een poosje, maar denk dat ik dat nog even langer volhoud. Veeg de meldingen bijna altijd weg, en kijk later naar de berichten..

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 11:20

Hebben jullie ook dat als jullie een appje krijgen en de telefoon staat op “standby”/“lock screen” dat jullie geen edge lightning rand krijgen? Ik krijg dat namelijk alleen als ik de telefoon ontgrendeld heb

Bagheera_206

Berichten: 25887
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 11:31

Mijn Edge notificatie heb ik nog niet werkend gekregen. :=

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 15:58

Hier nog altijd heel tevreden met mijn telefoon..

Kreeg laatst alleen een melding dat ik al de helft van mijn internet gebruikt had terwijl ik altijd op de wifi zit etc. Nu kwam ik erachter dat bellen met 4g aan stond... dus daar ging al mijn mb naartoe

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 16:42

Niekj_Jente schreef:
Hier nog altijd heel tevreden met mijn telefoon..

Kreeg laatst alleen een melding dat ik al de helft van mijn internet gebruikt had terwijl ik altijd op de wifi zit etc. Nu kwam ik erachter dat bellen met 4g aan stond... dus daar ging al mijn mb naartoe


Goed dat je het zegt. Had ik nadat mn phone terug was ook. Alle instellingen moest ik weer veranderen. Waar kan ik dit vibden?

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 17:57

Ik heb ondertussen mn S8 een keer moeten laten repareren. Zat een mini barst in het scherm en van de ene op de andere dag reageerde het touchscreen niet meer...
Echt nog nooit gehad met mn vorige telefoons! Maargoed. Nu is ie weer top en fijn

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 18:30

Banyu schreef:
Niekj_Jente schreef:
Hier nog altijd heel tevreden met mijn telefoon..

Kreeg laatst alleen een melding dat ik al de helft van mijn internet gebruikt had terwijl ik altijd op de wifi zit etc. Nu kwam ik erachter dat bellen met 4g aan stond... dus daar ging al mijn mb naartoe


Goed dat je het zegt. Had ik nadat mn phone terug was ook. Alle instellingen moest ik weer veranderen. Waar kan ik dit vibden?


Staat bij instellingen > verbindingen > mobiele netwerken > bellen via 4g :)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:10

Super thanks

Bagheera_206

Berichten: 25887
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:25

Maar het geluid is wel veel duidelijker/helderder als je 4G aan laat staan. Ik dacht dat het niet mee telde bij je MB's. Ik krijg namelijk niet het idee dat ik opeens superveel data gebruik sinds we VoLTE hebben.

Kreeg je de melding van je provider of van je telefoon zelf die het aantal mb's meet. Als het het 1e is, zou ik het inderdaad even uitzoeken. Als het het tweede is kan het zo zijn dat je telefoon dan niet het verschil zit en denkt dat je meer data verbruikt hebt dan je provider rekent, omdat VoLTE uit je minuten ipv mb's gaat.

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 22:27

Bagheera: ik kreeg echt een melding van mijn provider.. had het er net met een vriendin over en zij vertelde dit zelfde probleem gehad te hebben en heeft de 4G ook uitgezet en nu geen "problemen" meer.

Nu zal ik dit normaal ook niet zo merken aangezien ik niet veel bel maar heb vorige week bijna iedere dag minstens een uur aan de telefoon gehangen met mijn opa en ouders aangezien opa geopereerd was. Normaal bel ik dus nooit veel en zou het niet opvallen denk ik

Jonnekee
Berichten: 753
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 23:07

Ik heb ook een S8 ben er echt heel blij mee, alleen die screenprotectors |o word er echt niet goed van, had er 1 op laten zetten bij T-Mobile toen ik hem kreeg maar deze verschoof weer terug na de winkel heb een nieuwe erop laten zetten en deze moest sterker zijn wat denk je zelfde verhaal, hij verschuift en dan komt er vuil onder haartjes etc. er zat een mini barst in de protector en die is nu helemaal doorgescheurd terwijl hij niet gevallen, gestoten is. Deze screenprotecors waren allebei van wat dikker materiaal

Wie o wie heeft DE screenprotector die WEL blijft zitten O:)

Bagheera_206

Berichten: 25887
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 06:11

Niekj_Jente schreef:
Bagheera: ik kreeg echt een melding van mijn provider.. had het er net met een vriendin over en zij vertelde dit zelfde probleem gehad te hebben en heeft de 4G ook uitgezet en nu geen "problemen" meer.

Nu zal ik dit normaal ook niet zo merken aangezien ik niet veel bel maar heb vorige week bijna iedere dag minstens een uur aan de telefoon gehangen met mijn opa en ouders aangezien opa geopereerd was. Normaal bel ik dus nooit veel en zou het niet opvallen denk ik



Bij welke provider zitten jij en je vriendin?

Bij KPN valt VoLTE gewoon onder belminuten en niet onder je databundel.

https://www.kpn.com/4g/bellen.htm

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 10:28

Jonnekee: dat is balen zeg! Ik ben nog op die van mij aan het wachten.. heb er eentje besteld via aliExpress aangezien ik niet meteen een “dure” wil..

Bagheera: thanks voor de tip! Dan ga ik dat eens uitzoeken. Weet even niet waar die vriendin bij zit maar ik ben overgestapt van kpn naar vodafone. Ik ga het ook eens uitzoeken. Nogmaals bedankt voor de tip!

Bagheera_206

Berichten: 25887
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 10:46

Da's gek. Vodafone rekent net als KPN ook geen data.

https://www.vodafone.nl/4gbellen

Weet je heel zeker dat het niet en andere app was die veel data verbruikt? Kun je gewoon opdoen welke app de meeste data verbruikt.

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 10:58

Hmm dat is wel raar.. denk dat ik vanmiddag gewoon maar eventjes terug naar vodafone ga zodat ze het even kunnen nakijken

Bagheera_206

Berichten: 25887
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 11:03

Je kunt gewoon in je telefoon zien wat er zoveel data slurpt.

Afbeelding

Misschien was het dan iets anders dan het bellen?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 10:40

Sinds gister, een probleempje. Zowel WIFI als Mobiele Netwerk, wilt mijn telefoon m'n apps, zoals Whatsapp, Facebook, Messenger, Email niet meer synchroniseren, moet dit echter zelf iedere keer openen.

Aan instellingen is er niks veranderd, en weet 1000% zeker dat dit gisteravond nog niet was.
Alles nagekeken, ook bij wifi instellingen e.d, maar niks....

#Blijftondertussenverderzoeken...

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:11

Heb wel ineens deze 2 rare tekentjes in beeld.


Afbeelding

Goldwynn

Berichten: 1427
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:14

Is de meest linker niet de extra energie bespaar stand?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:32

Ja die is inmiddels uitgeschakeld en weg. Maar het gaat echt om dat dtiehoekje.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:38

Het is al weg. Bleek iets van datagegevens opslaan..... :?

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:37

Maandag komt er hier een Samsung A8 2018.
Kon daar geen topic over vinden..
Tot nu toe ben ik een Samsung /Android leek, maar verschilt die zoveel dat ik hier niet mee kan lezen / tips uit kan halen, of kan dat prima?

*voelt zich niet heel slim* -O-

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Samsung galaxy s8 en s8 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 09:51

De grote lijn zal wel het zelfde zijn maar specifiek voor de a8 kun je denk ik toch beter google gebruiken omdat er waarschijnlijk ook wel verschillen zijn tussen de a 8 En de s8