Wat voor vloer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Wat voor vloer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 13:30

Ik zou zeker eens gaan kijken naar Click pvc - Quickstep en Berryalloc hebben erg mooie collecties

Zelf nog niet geïnstalleerd, wel de quickstep laminaat en dat is echt top spul, ik verwacht dat hun clikc pvc niet anders zal zijn.


FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Wat voor vloer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 15:55

Dan moet je beton toch wel echt vlak zijn? Hoe zit het met een stoffige beton vloer? Gaat dat dan niet loslaten?

Ik zou zowiso informeren bij wie dat je de tegels gaat aankopen.

Persoonlijk vind ik het idee zelfklevende tegels maar eng vinden. Wat als het begint los te komen? Zou je niet eerder gaan voor click vinyl? Dan heb je ook trouwens groven.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 16:50

Dan zou ik eerder voor 1tje gaan met echte pvc lijm. Heb ooit zo eens een moster besteld welke ik op de bestaande vloer had geplakt. Ik kreeg het er bijna niet vanaf!

Slechte verhalen over click pvc echt? zoals wat?

Ik denk dat het echt sterk afhangt van het merk net zoals laminaat. De enen is een nachtmerrie om te leggen, de andere een droom!

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 11:38

Booooo schreef:
Dan wordt het dus laminaat of klik pvc.

Kijk eens naar quickstep laminaat. Ik leg niets anders meer. Ook de goedkoopste range is erg goed. Ik heb nu de Impressive en het voelt echt niet aan als laminaat.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 12:18

Booooo schreef:
Maar laminaat is altijd langwerpig toch? Dan vind ik een tegellook laminaat er nog als laminaat uitzien. Ik wil het liefst vierkant, maar dat bestaat volgens mij niet in laminaat. Tenminste ik kan het niet vinden :+


Sorry ik was vergeten dan je tegelook zocht. Vierkantig zal best wel vinden, maar de meerderheid is idd rechthoek

hier is er 1tje
https://www.quick-step.nl/nl-nl/laminaa ... ctive+wide)%2fFormat.eq.tile


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boheme, GoogleAdsense, karinmanon, Mizsz_Kitty en 118 bezoekers