Welke (draadloze) oordopjes?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Welke (draadloze) oordopjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-17 23:38

Hallo allemaal!
Ik wil draadloze oordopjes gaan aanschaffen omdat ik het wel fijn vind dat het snoertje niet constant in de weg zit :Y) en omdat ik een iPhone 7plus en toch wel graag muziek wil kunnen luisteren en opladen tegelijk. :') Op het moment heb ik gewoon normale beats oordopjes. Deze vind ik qua kwaliteit prima. Dus daardoor zat ik te denken aan deze beats: https://www.coolblue.nl/product/767124/beatsx-zwart.html maar als ze helemaal draadloos zijn, dus alleen een dopje, lijkt me ook wel fijn. Ik wil wel mn muziek kunnen pauzeren, terugspoelen en doorspoelen. En het liefste harder en zachter zetten. Kan dit ook bij volledige draadloze oordopjes die ook nog is fijne kwaliteit zijn? En wat zijn jullie ervaringen met bepaalde oordopjes?

Alvast bedankt!


xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-17 13:01

8nnemiek schreef:
En de Apple airpods? Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoor er goede verhalen over. Al zijn ze wel erg duur.


De normale airpods passen bij mij niet goed en vallen er snel uit. En met deze kan je alleen siri bedienen en om nou heel de tijd te zeggen dat de muziek harder of zachter moet is ook niet alles :')

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-17 17:07

8nnemiek schreef:
En de Apple airpods? Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoor er goede verhalen over. Al zijn ze wel erg duur.

Heb er even verder naar gekeken en ze zitten schijnbaar veel beter en indd het beste van bijna alle draadloze oorodpjes. Dus misschien ga ik toch wel voor die :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Eepie, GoogleAdsense, Winged en 103 bezoekers