Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:42

Goeieavond iedereen! Wij zijn net verhuisd en ik zit met een kleine loze ruimte probleem in de badkamer :D
Afbeelding
Afbeelding

Zoals je ziet is het een hoek waar je moeilijk iets in kan doen, maar wil het toch wat opleuken om bv make up en dergelijke te plaatsen. Alleen ben ik zo inspiratieloos als iets op dit moment :=
Het is ongeveer 1m².

Ideetjes?


My taste in music is your face



Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:54

Weghalen kunnen we niet doen (huurappartement) dus ook niet inbouwen of dergelijke jammer genoeg.
De wand die je ziet is die van de douche, wasbak zit idd aan de andere kant.

Ik heb nogal veel make up en producten die ik bij mijn ouders in een grote kast (4 laden) had staan, groot deel van weggekiept, maar nog veel over en nu kan ze dus in de badkamer gestockeerd worden. :P

Fijne kastje rechts op de foto is een handdoekenkast, de openslaande deuren staan kuisproducten en shampoos, verbanden, etc ..

hopelijk is het nu een beetje duidelijker welke richting ik uit wil :D


My taste in music is your face

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, GoogleAdsense, jstthtngrl, ontherun en 63 bezoekers