Erg ongunstige hypotheekvorm hoe info vinden?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Erg ongunstige hypotheekvorm hoe info vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-17 09:25

Titel is wat gek maar ik ben voor iemand in de hypotheek gedoken als vrijwiliger voor hulp, hoe meer ik lees hoe minder blij ik wordt. Persoon heeft heb ik het idee de meest beroerde vorm van hypotheek gekregen bij een van de minst betrouwbare maatschappijen die er zijn. Deze persoon betaalt nu echt veel te veel voor de hypotheek. Huis waar ik nu zit is duurder meer hypotheek rond dezelfde tijd afgesloten maar ik betaal een stuk minder per maand. Ook de afkoopkosten zijn een stuk lager dan wat deze persoon zou moeten betalen.

Ja er komen gesprekken met adviseurs inclusief de jojo die dit heeft aangesmeerd :n alleen zou ik graag flink wat info vooraf vinden zodat ik me kan inlezen over het hoe en vooral hoe kom je er vanaf. De bedragen die ik van deze adviseur hoor om de boel af te kopen lijken me domweg veel en veel te hoog.

Gaat om een spaar toekomst hypotheek. Oftewel een heel leuk bedekkend woord voor een beleggingshypotheek :r . Terwijl heel duidelijk was gezegd geen beleggingen of wat ook. Persoon heeft echt vertrouwd op de adviseur en is daar nu de pineut door. Omdat het woord spaar erin zat niet doorgehad dat het een belegging betrof. Ik heb alle info ook meerdere malen doorgelezen maar ook voor mij was het er lastig uit te halen, pas bij de kleine lettertjes in de algemene voorwaarden kwamen negatieve redementen naar boven.

Ik kan heel beperkt er info over vinden maar wat ik vind zijn klachten, woekerpolis dingen enz. Maar niet specifiek info over de hypotheek vorm behalve het lovende verkoopverhaaltje van de maatschappij van lang geleden.

Zelf helaas ooit een adviseur getroffen die buiten ons om de boel heeft lopen bekloten. Deze is veroordeeld voor valsheid in geschriften en mag geen adviseur meer zijn daardoor. En zitten we zelf met een puinhoop hypotheek door de nagemaakte handtekeningen door deze adviseur. Waar we een jaar later achterkwamen en de maatschappij ook nooit enige moeite heeft gedaan de zooi te herstellen.

Dus wie heeft de juiste insteek erover.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man



karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Erg ongunstige hypotheekvorm hoe info vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-17 18:12

Info heb ik wel alleen deze bank wenst niet rechtstreeks met "klanten" te spreken. Krijg een algemeen blabla verhaal met oh het is zo n goede hypotheek. Ondertussen betaald deze persoon veel en veel meer dan nodig is en dat moet echt wijzigen.e

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-17 18:17

Dat is een later plan. Eerst wil ik zoveel mogelijk info hebben zodat ik goed ingelezen de falende adviseur om de oren kan slaan _-:(

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-17 20:27

Die bij ons heeft lopen kl oten is geschorst uit het register ook. hypotheek die is afgegeven mocht toen gewoon alleen was niet wat deze persoon wilde hebben. Kwam van een woekerpolis af juist. Advies zal gegeven zijn vanuit een verkeerd perspectief of vanuit eigen gewin denkend niet vanuit de client.

Dus eerst informatie inwinnen, over een week adviseur fileren en dan vakantie houden. :P

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Erg ongunstige hypotheekvorm hoe info vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-17 20:43

Die weet ik wel te vinden. Eerst dit gesprek aangaan en dan zien wat de beste stap is na overleg.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers