Makelaar of zelf verkopen? Ervaringen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Makelaar of zelf verkopen? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 09:23

Wij hebben ons huis verkocht via Makelaarsland, echter liepen wij wel tegen een probleem aan. Je doet zelf de bezichtigingen, naderhand verstuur je via Makelaarsland via de mail een review (vragen over hoe ze de woning vinden). Als kijkers deze review niet invullen, gebeurt er niks. Een makelaar gaat voor jou contact op nemen met de kijkers en alsnog navraag doen. Bij Makelaarsland of zelfverkopen, moet je dit dus zelf doen. Als je hier geen probleem mee hebt, kun je zelf verkopen. Als je dit lastig vindt, om vreemden achter de broek aan te zitten, dan zou ik je aanraden om via een makelaar te verkopen. Een makelaar is neutraal qua reacties van kijkers en geeft minder ongewenste informatie. Succes met je verkoop en verhuizing!


emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Makelaar of zelf verkopen? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 14:21

Volgens mij is er uit recent onderzoek gekomen, dat de verkoopprijs via een makelaar een stuk hoger ligt dan de verkoopprijs via een internetmakelaar of doe het zelf makelaar. Ook heb je er zelf geen werk aan. Wij hebben jarenlang de bezichtigingen zelf moeten doen, en daar word je behoorlijk moe van. Ook om iedere keer aan te horen, wat niet goed is.... De makelaar verdient zichzelf terug door de hogere verkoopprijs en je hebt er zelf geen werk aan. Volgende huis (als we gaan of moeten verkopen) laat ik door een makelaar doen...

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Makelaar of zelf verkopen? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 19:24

Succes met de verkoop TS en Frummels. Selka gewoon afdingen op de courtage en anders nog een derde en vierde offerte aanvragen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, JorineV en 13 bezoekers