Audio instellingen Netflix veranderen steeds

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Audio instellingen Netflix veranderen steeds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-17 16:54

Ik heb al even gegoogled maar niets kunnen vinden. Misschien dat hier iemand meer weet.

Als een serie zowel audio in het Engels en Nederlands is, gaat hij standaard op Nederlandse audio.
Als je hem dan oo Engels zet, veranderd hij het bij de volgende aflevering weer op Nederlands.
Echt enorm storend en irritant.

App staat al in het Engels maar kan verder niet vinden waar ik nog meer kan veranderen


Help!

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn


Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-17 12:50

Ben nu met een medewerker van Netflix aan het chatten hierover. Ze gaat het uitleggen geloof ik

Citaat:
That is correct, it is actually only for Kids shows. I was double checking and confirming that everything on your account is okay. The experts told me that on shows for Kids this is pretty normal that happens, this is intended for them not to have issues with the language. Since you are in Netherlands, the default language is Dutch, so when kids are watching their shows, they don't have any problems watching them because it is in a different language than the one they speak. This only occurs with Kids shows, you won't be having this behaviour with any other show, as long as it is not rated for Kids, like Free Rein and The worst witch.


Dus bij series die zijn aangemerkt als kinderserie, springt de taal automatisch naar Nederlands elke aflevering.

Misschien moeten jullie ook klager erover :D misschien passen ze het dan aan dat het alleen op de kids accounts gebeurt en niet op de normale accounts

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-17 13:02

eilleen333 schreef:
Ah jij kijkt ook naar "Free rein" / "met vrije teugel"? :')


Yup, en The Worst Witch en nog een aantal series die ook Nederlandse audio hebben.
Denk dat als er maar genoeg mensen klagen, ze het misschien wel gaan aanpassen. Leek deze medewerkster ook het meest logische trouwens, ze begreep mij wel heel goed.

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Audio instellingen Netflix veranderen steeds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-17 13:47

Mijn zoontje vind sommige series in het Engels ook leuker, dus ook voor hem zou het gewoon fijner zijn als die audio instelling onthouden blijft.

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Mila17, Talindos en 70 bezoekers