een echt lekker huis parfum gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

blondies
Berichten: 682
Geregistreerd: 21-03-09

een echt lekker huis parfum gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-17 12:23

Beste bokkers,

Ik zie (ruik) door de bomen het bos niet meer. -O-
Ik houd normaal niet van synthetische huisgeurtjes e.d. maar op het moment is het zo dat ik "the dark side" ga betreden.

Een viertal weken geleden heeft, tijdens verbouwing van keuken, een hele berg pur-schuim vlam gevat (niet door ons eigen toedoen). Buiten dat dit gigantisch giftig is was de stank niet te harden. Vier weken (en een professionele luchtreiniger) later ruiken we het nog steeds. En geloof me, het is een misselijk makende geur. Ons huisje voelt niet als ons huisje en ik schaam me ervoor als we bezoek hebben.

Weet iemand een echte lekkere geur om dit een beetje te maskeren? Geurkaarsjes en meltwax heb ik al regelmatig aan (deed ik ook vóór het brandje). Maar het kan niet op tegen de pur-lucht.

Ik hou van warme herfst-wintergeuren (kaneel, vanille etc) maar niet te zwaar. Echte bloemengeuren zoals lavendel of rozen doet me aan mijn oma denken dus die liever ook niet :Y)

Barst los met goede ideeën! Mijn dank is eeuwig.


blondies
Berichten: 682
Geregistreerd: 21-03-09

Re: een echt lekker huis parfum gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-17 13:45

Dankjulliewel voor de snelle reacties al!

De pech is dat de pur-lucht (echt chemische plastic lucht) ook in onze versgestukte muren is getrokken.. dat gaat een hele tijd duren voordat dat eruit is.

Koffie hebben we al twee weken in huis gehad, azijn ook geprobeerd en een week lang neutraliseerder. Huis is nog nooit zo goed gepoetst.

Het is gewoon echt een rotgeur waardoor ik zelfs de inhoud van mijn kledingkast helemaal heb mogen wassen (verdieping hoger en zoveel kamers verder).

Nog kleine detail: ik ben zwanger en mijn neus is ook nog hypergevoelig. Van de koffiegeur ging ik al bijna over mijn nek en airwick kan ik ook niet goed verdragen. Ik ga eens kijken naar de geurtjes van lampe berger!

Dankjulliewel voor het meedenken :)

blondies
Berichten: 682
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-17 18:46

Wauw! Dankjulliewel allemaal! Veel ideeën om me in te verdiepen.

Rituals stokjes heb ik eerder gehad. Echter hebben we een hele grote open ruimte en dan ruik ik het alleen heel sterk waar het staat en verder niet. Daar vind ik het te duur voor. Wel lekker hoor en ik ben weg van de bodyproducten!

Roomspray zat ik ook al aan te denken..

Over verzekering etc:
Verzekering is langs geweest. Die zeggen gewoon: zet maar wat koffie neer. Ergens denk ik: typisch mannen, een vrouw zou mij begrijpen.

Verder over de muren, was niet helemaal duidelijk. Toen de brand was, was de keuken nog niet gestukt. Echter na het stuken trekt het er toch nog doorheen. Had niemand verwacht natuurlijk. Ik denk dat we het gewoon moeten uitzingen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: angelxroos, Ruai, Temeraire, wilmatj, XxLMMxX en 68 bezoekers