Recente ervaringen tele2 mobiel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 22:01

Hoi, omdat tele2 nu een zeer aantrekkelijk abbonement aanbied (alles onbeperkt voor 25 euro) ben ik heel benieuwd naar ervaringen! Dan wel recente ervaringen, volgens mij hadden ze eerst geen eigen netwerk en nu wel namelijk.

Zit nu bij Simyo, super tevreden maar zij hebben geen onbeperkt internet.

Anoniem

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:04

Ik heb zelf Tele2 met telefoon erbij maar ben zeer tevreden over ze hoor, eigenlijk nooit problemen gehad, zit er nu 6 jaar.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:07

Ik sinds februari, en ik heb eigenlijk overal bereik! Denk erover om mn huidige abbo om te zetten naar onbeperkt, wat me met telefoon ongeveer 4 euro extra zou kosten dan. Heb zelfs op plekken die erom bekend staan slecht bereikt te hebben goed bereik, dus dat is prima!

Anoniem

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:15

Sinds 2 maandjes over naar tele2 en ook ik heb giga goed bereik in ons dorpje waar juist klachten liggen bij de gemeente vanwege geen zendmast in de buurt. Laatst nog een actie; hele maand onbeperkt internet gratis. Super leuk!

Anoniem

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:19

Ik heb ook tele2, erg tevreden! Bereik is erg goed, ook buiten de stedelijke gebieden. :j

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:20

Ik heb tele2 en ben er heel tevreden over, nog nooit problemen gehad en een maand unlimited 4G is ook wel leuk :P Heel klantvriendelijk ook bij problemen.

Isabel

Berichten: 2269
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:22

Ik zit nu een klein jaartje bij Tele2, en wil niks anders meer! Overal prima bereik, ik betaal niet veel voor m'n abonnement en krijg regelmatig extra data cadeau.

N_Quirro

Berichten: 343
Geregistreerd: 27-05-11
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:22

Ik heb al jaren tele2 en nooit problemen gehad. Mooie voordelige abonnementen altijd!

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:22

pimaude schreef:
Sinds 2 maandjes over naar tele2 en ook ik heb giga goed bereik in ons dorpje waar juist klachten liggen bij de gemeente vanwege geen zendmast in de buurt. Laatst nog een actie; hele maand onbeperkt internet gratis. Super leuk!

Wanneer was dat? Ik heb daar niks van gemerkt namelijk? Of was dat voor februari, want dan kan dat kloppen haha

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 09:10

Mijn vader heeft tele2 (van de zaak dus niks over te zeggen helaas) maar hij is er niet over te spreken. Bereik is op veel plekken een stuk slechter dan hij gewend was van zijn vorige provider.

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 09:49

Ik zit nu 3 jaar bij Tele2.
Tot nu toe geen problemen gehad.

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 09:55

Ik zit nu drie jaar bij Tele2, en de laatste 3 maanden erger ik me er steeds meer aan. Ik heb 10GB internet, moet altijd bijkopen ondanks dat ik veel op een wifi netwerk zit. Ook heb ik niet altijd bereik, en doet de mijn Tele2 app het vaker niet dan wel.

milatje
Berichten: 3491
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: In het Brabantse land

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 10:06

Ik heb nu 1,5 jaar Tele2 en ben tevreden. Het enige minpunt is dat de app erg slecht werkt. Hoewel, nu ik m opnieuw geïnstalleerd heb lijkt hij het te doen.

Sweetgirl1
Berichten: 4548
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 10:09

K zit ook bij tele 2. Heb een iPhone die nu aan reparatie toe is. Helaas moet ik daar voor naar Amersfoort maar is ookneeer leuk winkelen. Verder best tevreden. Alleen de winkel zover weg

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 10:17

Ik zit nu bijna 2 jaar bij Tele2, heel tevreden bereik is super ook in het dorpje waar ik met bijvoorbeeld T-mobile slecht bereik had.

Enige is wel de klantenservice is niet echt prettig daarin is KPN wel een stukje beter. En de verbruiksapp heeft de laatste tijd flink wat spatjes.

Flowery

Berichten: 2443
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 10:32

Ik ben erg tevreden over Tele2, ik zit er nu geloof ik al dik 6 jaar :) Klantenservice is erg vriendelijk (via de chat op de site dan, ik heb gelukkig nooit hoeven bellen) en ontvangst is overal prima!

xMathilde
Berichten: 1011
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 10:44

Ik zit ondertussen ook al heel wat jaren bij Tele2 en mijn ervaring is wisselend. Er zijn jaren geweest dat alles naar behoren werkte, maar ik heb vorig jaar ook meerdere maanden gehad dat ik op plekken waar ik normaal goed bereik had nu constant geen service. Ik ben naar een Tele2 winkel gegaan en daar konden ze me niet helpen en snapten ze het probleem ook niet. "Heeft u dan geen 3G?" Nee ik heb geen service. "Kunt u dan wel bellen?" Nee, ik heb geen service dat betekent dat ik helemaal niks kan. :+ Gelukkig heb ik hier een al een poos geen last meer van en werkt alles naar behoren.

De app werkt inderdaad vaker niet dan wel, die heb ik daarom ook maar verwijderd. Overall ben ik tevreden genoeg om bij Tele2 te blijven.

Tazzey
Berichten: 9503
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 10:45

Ik ben alles bij Tele2 aan het weghalen. Het is een behoorlijk verhaal maar ga naar Facebook en kijk op de Tele2 bij de recensies. Daar sta ik ook tussen maar die verschilt niet heel veel van het gros.

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 10:46

Zeer tevreden over Tele2. Zit er nu bijna 2 jaar bij. Heb overal goed bereik en nooit problemen met ze gehad. Ik kan het aanraden!

kiki1976

Berichten: 16855
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Recente ervaringen tele2 mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 10:53

Mijn man en ik hebben al een ruim 6 jaar beide een abo bij Tele2 (daarvoor Prepaid) maar geen klachten.
Overal altijd goed bereik, ook in de buitengebieden.
App gebruik ik niet, dus kan daar niet over oordelen.

1 een klein probleempje gehad en dat was dat mijn simkaart niet goed werkte (was een nieuwe). Kon wel gebeld worden maar niet bellen. Zou een nieuwe toegestuurd krijgen. Had aangegeven de andere NIET te blokkeren zodat ik nog wel gebeld kon worden. Dame aan de telefoon blokkeerde deze wel (foutje) maar ze konden hem niet De-blokkeren. Toen een paar dagen zonder gezeten, maar hiervoor wel een compensatie gekregen.

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 13:09

Irkoontje schreef:
pimaude schreef:
Sinds 2 maandjes over naar tele2 en ook ik heb giga goed bereik in ons dorpje waar juist klachten liggen bij de gemeente vanwege geen zendmast in de buurt. Laatst nog een actie; hele maand onbeperkt internet gratis. Super leuk!

Wanneer was dat? Ik heb daar niks van gemerkt namelijk? Of was dat voor februari, want dan kan dat kloppen haha


Die heb ik ook gehad, 25 juni geloof ik ongeveer? Zit nu ook lekker op mijn maandje onbeperkt :) maar was volgensmij wel alleen als je al langer klant bent.